Jupp!
Utskriftsvy
Var hos tandläkaren idag och borra. Känns fortfarande:(
+ att moppen åker i sjön snart:evilmad:
tandläkar jävelen kan inte hålla händerna i styr skulle få ny tråd i tandställningen sen "slinter" hon och skär upp hela jävla läppen blödde ju fan.. xD
Det är ju förhelvete lika mycket reklam som musik på spotify nu............................................
Därför man har premium !
Nej precis! ;) Jag erkänner, jag sitter fortfarande med gratis spotify och har alltid gjort det. Men jag tycker fortfarande att 99 kr är en ganska liten peng att betala för att få så mycket musik.
Så när begränsningen kommer så kommer jag att betala för spotify. :)
yess det är ju inga höga kostnader, är ju definitivt värt det med tanke på hur mycket ny musik man hittat med hjälp av spotify. :)
Jag kör också gratis fortfarande, köpte premium nåra gånger förut, och det är verkligen värt det. :)
Men är det bara jag som tycker att det är ***igt mycket reklam nu? typ efter var 3:e låt?
Edit: såg pimmes inlägg nyss, jag var inte ensam om det..
Känns ju som att det är 50/50 nu..
Ont: denna är min fail.. Helt omöjlig att bli av med, ingen vill köpa.. Cykeln alltså. :)
http://img52.imageshack.us/img52/2718/mikeyr.jpg
kom på nu att det är matte prov imorgon :S
Men det ska nog gå bra iofs :P
Först gick kicken på sendan åt helvete, hoppas bara det var splinesen i kicken och inte på axeln.. Sen så pajade gashandtaget elr nåt med, nippeln vill inte sitta fast :( satan! gick bara i 2 kmh på tomgång :/
Fortfarande inte hittat moppen, det här ruinerar mig
Har ont i hela kroppen p.g.a en jefla massa skate :( men det är så grymt kul så man kan inte sluta :wub:
Hade lämnat in moppen på lagning, tydligen är det något fel med både bensinen och tändningen..
aah som fan.. Ska försöka mig med 4k iallafall, även fast jag hellre velat ha 5,5. Vad hade du för nån o vad fick du? :)
haha samma här.. Var 4 år sedan jag åkte sist, har åkt i ca 5 år innan. Började lite igen i söndags, så har blivit några heldagar nu, mycket sitter fan i alltså! Men de känns ganska mycket i kroppen. :)
ensam hemma givetvis dunkar man satan då efter 5 sek åkte systemkameran i golvet... (låg på en högtalare) tur den landade på något mjukt
Har nio lådor med godis & annat skit att sälja från skolans hejarklack.. Varför blev jag med nu igen..? Minns inte..
Behöver få ihop 10 lax fort som fan så kan ja uppfylla min dröm :(
"tema dag" (kolla film och lite) imorgon sen lov sjukt soft :D!
Edit : Oj dagens-win skulle det va i xD
Ohja! Nä, men köra Formel Renault 2.0
har fått ett erbjudande som egentligen är så att det glider 10 lax löst och om ja crashar så drar teamet in dom annars får ja tillbaka dom.
detta är formel renault: http://www.youtube.com/watch?v=YPvfW94zxlM