måns kör ju de :P
Utskriftsvy
dagens fail är att mopeden halvdog :( när den får lite motstånd på typ 3-6ans växel och mer än halvgas dör den :/
Så jävla dyrt att åka upp till sthlm. tänkte ju komma till frihamnen meetet! Men tur och retur kostar ta mig fan som billigast 800kr sedan bara uppåt:O,
Fail: Mopeden startar... Det betyder att jag inte får en ny! :(
(min är skit)
dagens fail var precis nyss när min bror skulle ut o köra cross för andra gången. Den va lite svårstartad så vi skulle putta igång den.Jag sa att han skulle lägga i tvåan när jag sa till. Jo han la ju i tvåan men höll i frikopplingen, Det var dagens :lol:
Var sjuk två veckor innan lovet, så nu får jag sitta o plugga varje dag på lovet :mad:
Ciao
hade fått tag i sommarjobb och de hade sagt att jag skulel få det. Sen helt plötsligt lottade de, och självklart fick man inget då -.-
Gashäng på MRXen, Det var inte roligt:D
slut på bensin hemma:(
Det var en som åkte fast av polisen idag och när polisen testade den visade den 98km/h i fartkameran, är en yamaha dt med gianelli 2t, 16mm förgasare, ostrypt cdi och andra drev?!?! tycker 98 är lite väl mycket för den setupen? Kan ju fan inte stämma :P
har nog sovit 2-3 timmar inatt :(
Verkar inte bli nå dricka ikväll heller... Min langare slutade svara när jag skrev att jag ville köpa några flaskor av han senare idag...