Ursprungligen postat av
BlasterGurra^
Jag vet inte.. Alla mina bilar har varit cp låga så man knappt kan köra dom, ganska trött på det.. Går inte att köra 18" stance, blir alldeles för stort för den bilen.. Rutorna är proffstonade, det syns inte på bilden så värst, men man ser inte in bak. :) Yes avgassystem kommer! :)
En anledning till att jag inte vill köra stance är för att. Den är som sagt 4wd, stancar man sabbar man ju att man har 4wd, hålla på o akta hålor osv i vägen. Köra med camber sliter på däcken som fan har jag märkt, blir det ojämnt slitage på dessa bilarna pajjar man hela fyrhjulsdriften, det är ganska stor risk att det inte sliter lika mycket bak som fram. Sen då att den dricker 1,7 liter milen, då vill jag ha roligt med :) Men ditt förslag är var bra, stancade subarus är fett! Men känner att jag inte riktigt vill det denna gång.. Vingen blir kvar den med, ska ev försöka hitta den riktiga rallyvingen som är modellen större.. :)
Aha okey :) Fan vad drygt, känns som det är fel bil att svina sönder..! Men de blir nog bra, vintern är lååång ;)