Inte ska väl Stampe behöva lida för att du har det 'värre'. Han sa bara vad som var fail och det lär ju suga för Stampe då han inte får tag på henne.
Utskriftsvy
Andats in otroligt mycket rök från diverse fyrverkeri och hostar rätt mycket(ska nog fixa en gasmask till nästa nyår :huhu: ). :( Men annars var det riktigt kul idag/igår! :wub:
Skulle iväg till nån fest eller nått igår med några polare men jag bestämde mig för att skita i de o stanna hemma för vi hade gäster och jag kände mig bara så jävla trött. Fick nyss reda på att de hade spårat rätt rejält där dem var :unsure:
Norge verkar ha en bra början på 2012!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14152525.ab
Råkade spruta champagne på en hel folksamling, va ingen som blev sur dock som tur va!
rosengård bekänner färg - 32 minuter in på det nya året blir en 15-åring skjuten i huvudet... vad ska man säga :doh:
Inte käkat någonting alls sen klockan typ 5 igår eftermiddag. Är ju ganska risig i magen efter all dricka man fick i sig inatt och så... Ska börja bunkra upp med dagen efterkäk i framtiden! :P
en bruning började snacka med mig igår och det visade sig att han gillade black/death metal, så han satte på dissection på festen "för dig!"... så la han till mig på facebook också :S tror inte jag ska acceptera...
godmorgon.
Blev lite full för tidigt igår, drog hemåt vid 2. Det jag minns från den långa promenaden var att jag drev runt ett tag i en liten skog här i området, inte kul om man hade däckat där eller nåt..