Aa juste! :P Blev faktiskt besviken där! :nono:
Utskriftsvy
Nu ska jag vara ärlig, finns faktiskt inget roligare än att läsa tripprapporter på FB nu på natten :D
Någon som vet, om de finns en android apps som mäter hastigheten när man kör?huhu:
FB e kul sida:D
Jontee: Det ska göra det! Kommer inte ihåg namnet, men polaren har den :)
Någon som vet hur många gånger man måste skölja motorn med olja(alltså i motorn) innan all gammal olja är borta ?:)
Gillo: det va jag som vill ha svingen. Fast det beror på om måtten stämmer :)
Manfred: Har glömt bort måtten! Kollar imorrn, men såg idag när jag kolla på delarna att svingen hade ett hål på undersidan där kedjan ska gå :O Så kedjan är nött hål på svingen... Aja du får en bild sen!
Jontee: Ringde han nyss, men svara inte :P Frågar imorrn ^^
Just det, tänkte väl att det var något sånt ^^
God morgon.....eller nått:unsure:
tjaa :) fyfan nu har man startat bråk bland dom värsta i halmstad, detta kommer inte sluta bra. :)
haha pga tjejen.. hennes ex eller vad man kallar de utnyttjade henne, sen smsade han mig.. detta såg en polare vilket resulterade att vi ringde honom, sen ringde en annan polare till hans polare, som är bland dom värsta här i halmstad.. vilket han också var som ringde, detta kommer sluta illla för mig! pallar inte, orkar inte ens dra in massa andra..
Gör alla ikväll då? :)
bra fråga
Jahap, nu var man här igen då :P Någon som varit med om att moppen gar vibrerat så mycket att svänghjuls muttern har vibrerat loss fastän man aldrig rört den förut ?:P
Hej boys :wub:
Hello darling :wub:
God Afton!