i våras/vintras jobbade jag som möntor i deras fabrik, när jag var 15-16 hjälpte jag till att inventera ett par gånger och plockade upp skrot på lagret osv.
Utskriftsvy
Tror faktiskt att nationella provet i matte A idag gick rätt bra. :) Sista större uppgiften som skulle vara svår var inte alls speciellt svår tycker jag. :O
http://www.blocket.se/ostergotland/7....htm?ca=14&w=1
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Klarade de 2 proven jag hade idag!
Fick precis VG i kemiprovet, känns förjävla grymt. Borde nästan dra med en cigarr eller nåt, haha
Gårdagens win är lätt att jag vann crosshandskar av 24mx. Fox dirtpaw :wub:
fick mitt roten ur-program i c++ att funka :D haha, fungerar förvånansvärt bra faktiskt, miniräknaren säger att roten ur 325 blir 18,02775638, mitt program säger 18,0275
Kunskapsprov och uppkörning bokat, nu ere bara o klara av skiten oxå:)
*Snygg brud på ungefär 30 bast går framför arbetsbilen*
Andreas(min handledare): Du får 1000 spänn om du springer fram och ger den där bruden en rejäl smäll på stjärten och säger "skön stjärt" och hoppar in i bilen igen så drar vi direkt !
Jag: Du är fan störd Andreas :wub:
Ni som gjorde Matte A Provet idag! Hur tyckte ni det va svårt/lätt?
Den var riktigt lätt. Men dock så slarvade jag på den för att jag typ sov samtidigt som jag skrev... Kom på precis efter att jag lämnade in att jag skrev delat med 2 istället för delat med 4 då det var 4 tal... 8 poäng åt helvete bara för att man var trött. :ranting: