OT skrev jag ju :thinking:
Utskriftsvy
Vaknade nyss -.-
0+.
Kuggade på uppskrivningen med en poäng(51 av 52 för att bli godkänd) :(
Inte gjort ett piss... Som de likt de andra 2-3 dagarna. Suger verkligen! Har inget att göra. :(
Alla jävla tomtar som verkar tro att hockey går ut på att göra så många facebook statusar som möjligt.
dagens ungdomar:
måååååååååååååååååååååååål ! sverige vinner!!!!!!!!!! *överlyckliga* vänta, vart fan la jag telefonen?! jag måste spamma facebook precis som alla andra äckel, och helt plötsligt är det 40 meningslösa inlägg på rad, där det står exakt samma sak i varenda inlägg.
Jag är inte alls intresserad av hockey så jag kollade inte igår. I morse när jag kollade så fanns där 10 inlägg i stil med "Fyfan vad pinsamt sverige, avgå hela laget" av olika personer som inte känner varandra. Fick reda på för 10 min sen att Sverige faktiskt vann, jag trodde att de förlorade. :unsure:
Edit:
Vad tycker ni, fail? :unsure:
Bifogad fil 6801
Media i USA som smutskastar Ron Paul och gör verkligen allt för att få folk att inte rösta på honom, sjukt.. Här "störs" sändningen när en soldat berättar varför han stödjer RP.
http://www.youtube.com/watch?v=P_AQn...&feature=share
Att inte en enda av mina polare vill hitta på nåt ikväll och här sitter jag och bara vill göra nåt annat än att sitta hemma... :sad1:
Skolvalet. :rolling:
Nej men okej mister petnoga. Blir det bättre med "Jag säger inte att jag skulle ha röstat på SD om jag varit röstberättigad eller att jag inte skulle ha gjort det."?
Småkul.
Bifogad fil 6822
Kom hem från lan tidigare idag och nu är 6 av 10 personer som var på lanet sjuka! :beer: