HAHAH! Så jävla fult där av killeN! :D
Utskriftsvy
Hårddiskcrash på stationära datorn. Aldrig mer Packard Bell! Fittdator!
Fitt norrporten i Luleå.
Har världens jävla problem med att få upp internet servers :(
Tog datorn till en kompis förra torsdagen och koppla upp mig för lan , nu när jag kom hem så får jag inte upp några cs servers alls brukade regna server förut , står endast: There are no internet games visible that pass your filter settings"
Så jävla konstigt då det bara är på min dator av fyra som inte får upp internet servers? :(
hjälp någon? :(
trillade med moppen för 10 min sen -.-' kollade bak på kjedjan för den skrammla som fan (lös) var 20 meter hemmi från när jag kollar bak råkar jag köra på en trottoar kant och hamnar i gräsmattan bredvid och mitt styre blev snett och min knäskål gör ont .. fisse xD
Gå upp halv 4 imorgon -.-
farfar åkte nyss in till sjukhuset :/
fy fan va grinig jag är nu
gick upp 7 bara för att åka in till trafikskolan för att göra halkbanan som jag bokade för 3 veckor sedan.
När jag kommer dit så säger hon att hon hade glömt o skriva in det i datorn utan bara skrivit in det i min "profil"
Så nu får jag vänta 2 veckor till, kan nog se mig i stjärnorna om att ha kort innan sommarn nu finns ingen lust :(
Skulle smsa en polare och fråga om han kunde fixa ett flak till imån, råkade istället smsa pappa, haha!
Bensinpriset..