Kul :D
Lägg ner med den attityden.
Utskriftsvy
Kom in på fordon :)
Jävla segt bara att man slösat bort ett helt år på el :/
Äh det var bättre när vi snodde en jävla massa Natrium från Kemin i högstadiet och slängde i fontänen på vår lokala busstation :thumbsup:
Morsan hade varit och plockat jordgubbar idag, så det blir att käka ikväll.. Fan va gott det är!
Dracen lever!
vet inte hur det ser ut på am6, men det brukar vara markerat på balansaxelns/vevens drev så man sätter dom rätt... sätter man dom fel så vibrerar det ju :nono:
hjälpte min granne och lyfta 10 dörrar , tog 5 min fick 100:- :wub::rolling:
Klarade provet för 30 moppe idag :thumbsup:
Kom in på Teknik :D
Dagens win är att jag idag gjorde dracen helt original och snuten stannade mig (dom har jagat mig x antal gånger med trim på, utan att få tag i mig) så dom kunde inte göra ngt åt det :D
moppen startar :D
http://www.moppenet.nu/showthread.ph...?p=771#post771 kommentera gärna :wub:
Aa, jag vet, blivit "jagad" varje / varannan dag nu ;)
Men nee, dom sa inte så mke, dom fråga om ja hade kört trimmat men sa att det va ägaren innan som måste ha gjort det ;D
För jag har alltid kört original, är väldigt kristen och man får inte trimma då... :nono:
uddevalla imon me polarna och glo cross vm och supa satan..
mitt paket från cykelkraft ligger på Tempo Aka' ica :D:wub::wub:
Kom in på mitt förstahandsval till gymnasiet :D
fått in lönen på 6.8k idag:P
åker te uddevalla nu :)
12 miller inhandlade som ligger i frysen och väntar, tempen står på 26 grader celsius och ludvikafesten ikväll med gött fölk.. Detta e livet
Kom in på linjen jag sökt:D Fordonsprogrammet :)
Katten hade inte cancer, utan magsår :):):wub::wub:
Han kommer bli tjockis av medicinen(?) också :wub:
annan win är att det vart fint väder hela tiden, och runt 19 grader i vattnet, skitvarmt :D
fått 8k idag totalt.
6800 i lön sen köpte några killar lite trim av migför 1200
hittade ett packe cigg på bussen som var mer än halvfullt, sålde till en polare för 30kr;)
win att jag kom in på mitt förstahandsval :D:D praktiska > bygg :wub:
Sitter och käkar jordgubbar! :D