*porrr:wub::wub::wub:
Utskriftsvy
Va å hämta 740n idag ;) http://img192.imageshack.us/img192/5962/740n.jpg
sålde min kära suzuki rm 250cc -01a :D
ska hämta en pgo bigmax med defekt motor (liggande minarelli:huhu:) för 300kr imorgon oså självklart så känner farsan killen som äger yamahacenter vid sisjön! så ska få en överbliven liggande minarelli ac motor + hittade lite järn och farsans svets så kommer småtrimmas till en början, sen 70cc och mer och självklart 12a! :D kommer nog bli projekt här sen (stunt ofc :huhu:)
imorgon ska en kille hämta min fiddy! lite pengar är inte fel :wub:
Flyttad idag, bor nu på Tjörn :wub:
Beställde precis lite lager!
Får hoppas på snabb leverans:)
Hahah njaa ska nog lacka styret o stammen mattsvart, men tror den blir söt ändå :wub:
Gick faktiskt mycket över förväntningarna! Drog aldrig på nån riktig vurpa, välte bara i djup lera c:a 3 gånger för jag hade så pissigt bakdäck och för lite fart just där. Men annars gick de bra :D
Första dagen på gymnasiet! Såg bra ut, roliga människor,snygga tjejer ;)!
Vafan, första gången jag kommer in på MNF på lite mindre än en vecka. Fan va CP.
Roxxen tvättad och fin :D
Ska till rögrund med klassen ons-fre, vet dock inte om det är win eller fail än. :)
Kom hem från en galen resa i Alanya igårkväll. Riktigt grymma klubbar och en satans massa gratisdricka! En polare skadade sig dock på fyllan och fick sy 7 stygn. Turkarna på sjukhuset var lagom dryga, 4,5k fick han betala trots försäkring osv. Hur som helst en jävligt grym resa med många minnen! :)
Fick in lönen på kontot idag och fick igår och idag veta att jag får behålla 1000kr av de 7000 jag är skyldig farmor/farfar om jag går med hunden :D
EDIT: Kanske ska byta till industri också om det skiter sig på den här linjen , börjar isåfall i samma klass som ArvidsZon antagligen.
Tja... skolan började idag. Rätt skönt med rutiner igen faktiskt & träffa folk man ej ser alltför ofta ändå. :)
Jävla skönt väder nu ute med !
Jobb imorgon och onsdag sen rullar fetaste lönen på länge in på torsdag :huhu:
Börjar 10 imon! :wub: Kollade även kontot nyss, och såg en insättning på 4 k :wub:
En liten vit mager man stiger in i en hiss. När han tittar upp ser han en stor svart man.. Den svarta mannen säger då:
- 210 cm lång, 130 kg, 30 cm snopp och 1 kg testiklar, Turner Brown.
- Den lilla vita mannen svimmar raklång. Efter ett tag vaknar mannen igen. Den svarta mannen frågar då vad som var fel, eftersom han svimmade.
- Vad var det du sa förut?
- Jag sa: 210 cm lång, 130 kg, 30 cm snopp och 1 kg testiklar, Turner Brown.
- Å tack gode gud! Jag tyckte du sa Turn around!
Woohooo har hämtat moppen nu! :d
Att jag börjar 09:00 och slutar 12:00 i 2 veckor ;)!!!
Ledig imorgon :)
Att jag sluta för 1 timme ;)
iofs går dagen win , men men ;) vart klar med rosthålet i golvet på 740n :) Så nu äre bara åka :D
Klarade uppkörningen nyss, blir förmodligen att åka o glo på en bmw nu. :)