Kolla framgaffeln, många som skiter i att byta packningar osv.
Om det rinner behövs nya packningar, om den känns hård behöver du kanske bara lufta den.
Utskriftsvy
Jonte freden säger (10:43 PM)
du vet vad FARTHINDER är till för va?
rkan - säger (11:02 PM)
antar att det är så att man kan flyga
Jonte freden säger (11:04 PM)
japp. du får dricka mer redbull då!
rkan - säger (11:04 PM)
det blir dyrt det
Jonte freden säger (11:05 PM)
Nej, du snor redbull bilen. där finns de säkert rätt mycket dricka
rkan - säger (11:05 PM)
haha fan va smart
Skippar detdär bytet..
Var på Liseberg idag. Åkte den nya och kom på en sak. Jag älskar höjder. Fan va underbart det var att sitta där uppe.
Synd bara att man skulle åka ner så fort.
Någon vaken? :wub:
Köpte min pärla idag! En Gilera Smt -07 har aldrig varit trimmad och gått 140 lugna mil!
Köpte den bara för 10k! Riktigt billigt, ser helt ny ut och motorn går helt felfritt! Mer bilder kommer imorgon!
http://img4.imageshack.us/img4/792/img0652ou.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Kan ju dock vara så att det finns en elektronisk gräns på 250 för efter de börjar de ställas krav på miljö och aerodynamik, men tveksam till det :)
Gött, men T-röd då? :)
Vågar inte prata i bil tråden längre? Jobbigt att alla ska vara på dig hela tiden tycker jag, klart man är osäker inför första bil valet liksom :)
Fan va nice :) påminner mig lite om min CPI som jag fick för 10k också som gått 150mil och var en 08:a :)
jo visst
upptäckte precis att jag har en månad mindre än jag trodde på mig att klara en av mina sommarkurser :O blev en liten chock må jag säga.
någon som vet en stream inför NHL matchen ikv?
hells kitchen på 3an om 16 min :D
Ah.
Har ju inget med varven att göra, ju man ställer ju upp laddtrycket vilket gör att vid ett högre varv än standard så hoppar turbon in och då klart att dem gärna studsar på de röda :p men den elektroniska spärren fungerar mer som ett motstånd, det ska inte helt plötsligt studsa på de röda i 250, bilens acc minskar bara mer och mer hela tiden.
Men kan tänka mig att accet i din kompis S40 är skoj där i slutet :)
I mitt tycke är nästan en 2.0t/2.4t roligare än än T5 pga LTT, skoj att ha all effekt i början :p
Dags o se på film! :D
Någon som känner till en bra film som man kan kolla nu i natt då?