Grattis! :)
Utskriftsvy
Lärt känna klassen lite bättre idag när vi var på något friluftsställe som hette Ängsjön tror jag :)
Också win att vi har vår första programeringslektion imorgon och slutar 12 :)
första skoldagen avklarad :D och äntligen börjat få tryck i bakbromssystemet :)
Skola till klockan 13 sen moppetur ett bra tag, :wub:
Nästan så att jag börjar längta till skolan när alla skriver såhär.. :)
Att moppen starta efter massa felsökning!
Nu ska man bara ställa in den :D
http://vimeo.com/28059901
första skoldagen avklarad och skaffat vänner i klassen! :) lite fail dock att jag börjar 8 och slutar 15:30 i 3 år :evilmad: MEN! win att på fredag så är det utflykt och slutar 1! :D MEN SOM VANLIGT så är det fail också för efter det så ska jag sitta på en jävla buss i 5 timmar till min TJEJ som är win för att jag ska få träffa min älskade julia i en helg! men sen som vanligt kommer det fails för då ska jag åka 5 timmar hem och sen SKOLA IGEN! THUG LIFE! :evilmad:
Ägde på att göra lövbiff :D Blev goda som fan :wub:
Skolan började idag och vi fick lite info och ett kort möte hur vi låg till i kurserna. Sen har vi inga lärare förns på måndag så resterande dagar denna vecka har vi LEDIGT!!!!!!
Kom en bit med bilen.
Två lektioner imon! :wub:
Skräpet funkar igen, wiho..
Fick ledigt andra dagen skoldagen. YAY
Vettefan om det är win eller fail, jag får vara på "praktik" i industriprogrammets verkstad måndag till onsdag tills vidare för skolan inte har hittat nåt företag åt mig än vilket betyder att jag kanske kan svetsa ciaoramen och lite saker.
Jäkla massa fräscha brudar bland de nya 1'orna på min skola nu alltså, hehe :rolling: :wub: