Dafuq :whops:
Utskriftsvy
GREJEN ÄR ATT! Du kan göra vad som helst, anmäla osv. Men du kommer inte få en spänn!! En risk man får ta, mopeden stog på dig. Att du "lånar" ut mopeden är ditt egna ansvar, tyvärr... Så finns inte så mycket att göra.
Hände här i halmstad, en som kollade på hojj och smällde med den. Vart surt för ägaren.
Är stort sätt alltid uttråkad... saknar att ha nåt att köra på :/
Jag har en lösning. Köp min rieju rrx.
8000kr priset är för moppenet köpare och snabb affär.
http://www.moppenet.nu/showthread.ph...X-Intressekoll!
som blastergurra och lennart säger så kan man tyvärr inte anmäla det, men det skadar inte att skrämmas lite med att du ska anmäla det om dom inte betalar så det är väl det jag skulle gjort i ditt fall, jag har även gjort det själv förut och försökt anmäla om en liknande grej och dom bryr sig inte ens.. men att skrämmas brukar få fart på dem!
Jag ringer numret imorgon och ska se om jag får fram ett namn :)
Edit: Och nej, jag kommer inte hota eller nå sådana dumheter
Hmm, hur har du tänkt göra då?
Var till Folktandvården, och nu sitter man här med halva käften bedövad.
Har typ sprängade huvudvärk och allmänt trött + vädret har gått åt helvete, inte mer än 10 grader och moln :(
regn...... skulle ju träffa massa folk o grilla, nu är väl dagen förstörd...
Skadan som skedde förut på moppen. Suck.. Bilder i spoiler :sad:
Spackla filip! spacklaaaaa! haha :)
Fick hem kopplingswiren till Betan igår.
Självklart är den 8-10cm kortare än den wiren som satt där. SUCK
Är väl 2 veckor utan hoj nu. :(
blev inget byte mot crossen..
Dagens Fail: Att det är 9 grader i Juni känns ju sådär, lagom kul att behöva gå runt i jeans + jacka nu..
Dagens Win: Köpte en fin Peugeot Speedfight 2 till ett hyffsat pris. :)
fy fan, var skit många tjejer o killar som hade sin första fylla, sen så var man tvungen att ta han om en kompis som bara spydde hela tiden. Vi var på ett skolområde när ungarna skulle sova i skolan... fy fan vilken kväll. hade fullt upp.. aldrig igen med en massa fjortisar..!