Yes, överlycklig! :)
Japp, går i 1:an ja och har tyska steg tre då.
Utskriftsvy
Isaxson skjustar mig till frihamen så jag kan komma dit :wub:
en sol till så har jag mvg på Ma B NP :wub: ocgh har jag tur får jag mvg då :D och sen så börjar jag 11.15 inmorn, ska köra gocart med klassen, och sen slutar jag :wub:
1. Fått hem sista sakerna
2. Slutade 12
3. Ledig imorn
4. Ledig torsdag/fredag nästa vecka (enda skoldagarna för min klass)
5. Ledig nästnästa måndag
6. Klar med all engelska och matte , bara svenska kvar nu .. sen är det sommarloooooov :D
Fick mitt mafia 2 spel. redan idag. När jag beställde de sent tisdags kväll!
kört lite måppe, brum brum
Troligen höjt mig till vg i bild nu :D om så är fallet går jag nog ut 9an med 240-245 poäng :)
Tror jag ska ta ett ryck och försöka fixa lysena på TK-dracen!
tog med datan ut i garaget, dunkar johnny cash på högsta volym, har fått en moppe att gå riktigt fint nu, och hade bara en lektion idag: gocartkörning :D så livet leker atm!
Sålde 125an idag, för ett OK pris. Väntar på att mamma och pappa ska hosta upp lite fickpengar (15k) sen blire att åka och kolla på en supermotard :D
Min bror filmade mig när jag stunta, så en video kommer snart upp på min projekt tråd ;)!
Har typ CPbra framlyse på dracen.
Fattas bara bak nu..
Gått kurs så jag får övningsköra nu :)
Höll även mitt svenska tal idag, gick kanon :D
Bara det går bra så..:rolling:
Körde lite rääserdrac gjorde jag med, drog ut på landsvägen, stannar och kollar så de inte kommer några bilar, varvar upp den lite, drar en start och efter ett par sekunder maxar man på 6an, och när jag bromsar in så ser jag att en "granne" har typ 20 gäster, dom satt ute och åt, och självklart kollade _alla_ på mig.:D
Belgien kommer bli helt jävla sjukt!!!!!