lika här.
kommer ihåg att jag gjorde det genom en proxy för längelängesedan. alltså gjorde jag på ett sätt som gjorde att mitt inte blev begränsat. kan lyssna vanligt nu och har lyssnat typ 10 gånger på samma låt idag, fan vad gött! :)
Utskriftsvy
Snortade precis pulveriserad C-vitamin. Helvete också.
Att övningsköra, för jävla tråkigt, sen så är de 2års prövo tid på det. Känner att det blir många resor till Tyskland i sommar.
Att man inte har TV11 nu och kan se Big Brother. Gratisstreamen på deras sida ligger nere nu :(
FML
Synd för dig..
Killar håll er till topic!:cool: Btw Har två prov imon:(
Jo hyffsat, typ knäskålens hud försvann lite :P
Det roliga var att när jag vurpade och kände smärtan i knät var denna det första jag tänkte på:
http://www.youtube.com/watch?v=-eKT3bKvwsM
Tror att TWS'en skar eller nåt idag, uppenbarligen gillar den inte att bli toppad längre sträckor..
Äntligen mår man bra. Spytt 4 gånger idag, varav sista gången spydde jag galla.
Blev lite för mycket igår. Men mådde bra igår iaf!
Va ute med kompisarna igår och jag och en annan bestämmde oss för att ha stoppie tävling. Jag började och han väl komma 1 m sen känner jag att cykekn är på väg ner så jag bromsar lite hårdare för att få upp den mer men jag tog i för mycket. Jag drog över styret och slog med knyten näve rakt i asfalten så nu sitter man här med gips i 3 veckor :( Och kommer inte kunna göra ett skit xD
Måste dra te skolan nu för en enda lektion på en timme... Surt.
Varför gnäller folk när dem har 1 lektion på hela dagen? Själv måste jag gå i skolan på 6 lektioner från 8 till 15..
Gårdagens fail men ändå. Var hos en polare och kände mig inte så värst bakfull så åt en pizza och drack flera liter vatten, sen från ingenstans kom illamåendet och jag spydde ner polarens hall inklusive mig själv... Kan nog vara det pinsammaste jag gjort då hans föräldrar och deras vänner kom ner direkt efter när jag stod där i spyan och inte visste vad jag skulle ta mig till. FML
FaaaaaaaaaaAAaAaaaAAN!
Farsan skulle ta med en iPhone 4 som han köpte i USA hem till mig. Bagageservicen fuckar upp helt och bagaget kommer inte med flyget. Jag får vänta ca 2 dagar för att de ska skicka väskan hem till oss. När den äntligen kommer så har någon stulit den! Jävla flygplatstattare. Aja, i samma väska ligger ett objektiv till en canon som är värd mycket mer... och de tar bara iPhone:en. Win/fail för att tattarna är korkade, fail på att de tog iPhonen! :doh:
Påsklovet är slut...