The Devil Wears Prada's nya album har läckt, FYFAN VAD GLAD JAG ÄR! :D
Utskriftsvy
The Devil Wears Prada's nya album har läckt, FYFAN VAD GLAD JAG ÄR! :D
Vissa pratade om när de slutar på fredagar. Själv slutar man innan lunch då jag och två polare har gått ut MaB redan så man kan vara lite retfull mot polarna och håna tillbaka för att de kallade oss för nördar. Vi "nördar" satt och hade s.k snabbmatte utanför klassrummet utan lärare och bestämde själva när vi skulle ha prov. Alltså satt vi och spelade kort hela lektionerna förutom på den genomgång på 30 min som vi hade en gång i veckan. Helt underbart att sitta och spela kort istället för att jobba och få MVG i MaA och VG i MaB och sen sluta 12 varje fredag. Måste säga att jag är nöjd. :)
idag när jag stod och ställde in corsan med en kompis så cyklade 2 jävla små glin för bi och sa:
-Vad gör ni?
-inget
-NI TRIMMAR!!!!!
-nej jag fixar mina lampor
- NEJ JAG VET ATT NI TRIMMAR JAG SKA POLIS ANMÄLA ER!
- gör de!
- JAG KOMMER INTE GÖRA DE (hans kompis)
de va typ 10 år så jävla uppkäftiga
:O asdasd
Sitter på laptopen via mobilen och chillar i skottland i min lägenhet, lyssnar på veronica maggio och taggar bergsklättring imorn :D
Livet är bra ibland! Krökat onsdag och idag ;) inte så mycket fräscha brudar men fan va sköna dom är :D Träffat danskar och spanjorer också!
Låter korkat men de är najs här i alla fall, haha!
Drar till Frankrike om några timmar, kommer bli grymt skönt :huhu:
fan! fick reda på att born2ride går i min klass?! :O
Fyller 16 idag ;)! La in mopeden på service och beställde ny hjälm fler presenter kommer snart!:huhu:
fixade tillfällig musik med datorhögtalarna och mobilen när jag mekade och jag fick igång roxen efter en massa pill , den går runk men den startar iallafall :D
67Km/h på cykel i skogen! de ni :P
Hittade en gammal fotogen behållare i garaget, blir att svetsa om den och använda som bränsletank. :wub:
lusten att bygga moppe kom tillbaka. synd bara att man varken kan starta eller köra den.
Var i Sollentuna centrum och köpte en ny väska, där var även Anders Fridén från In Flames. :D
Kommer en kille och kollar på vivan imorgon, priset ligger på 3000kr och är ej prutbart :huhu:
Fick inlämnat en Fysik B uppgift med några timmar till godo. För jävla skönt.
Stan med boysen, nu jävlar :wub:
nån har mailat och är sugen på fs1a,
more money to hyper hyper! :wub:
Låten i 2 1/2 men reklamen på 6an
http://www.youtube.com/watch?v=qhDCNI7JiqU
Kanse blir å åka och köpa en v70 t5a om farsan gå med på att stå på den osv!
Var grönt ljus hos mamma, bara jag lyckas övertala farsan nu så!