Men ändå att ta iPhonen i första hand. ;) I alla fall, farsan tror inte att vi kommer få tillbaka den då det är högst otroligt, så vi kanske sticker till mediamarkt och köper en i Svea rike. :)
Jag behöver ett bra tips på hörlurar, inte ear-in. :)
Utskriftsvy
Ja men vi går ju inte i skolan för pengarnas skull. Utan för att få utbildning.
Det är säkert inte svårt att få jobb utan gymnasieutbildning men sen kommer ju arbetsgivaren fråga varför man inte gick klart och man kan ju räkna med en pissig lön och bli vald i sista hand ifall någon med en utbildning faktiskt söker jobbet som du är intresserad av ;)
Har idrott ute imorgon på morgonen..
Nu känner jag folk som lever på bidrag och klagar på systemen med all jävla rätt.
Du har ju inte sett deras uppväxt o deras liv så vad ger dig rätten att säga "medan vi andra står och skrattar åt dom"?
Det finns faktikst folk som lever på bidrag som haft det jävligt tufft i livet o försöker få jobb men vad får dom? Jo, inte ett jävla skit.
Självklart inte alla men så är de med allt ju...
Sen finns de mkt folk som "lever på bidrag" medans dom har ett svartjobb och tjänar lika mycket som andra. Även där känner jag folk som gör det och där blir dom också stämplade av samhället som luffare mm. Medans dom står och skrattar egentligen.
Edit: Varför jag skrev detta var för att i ditt inlägg uppfattade jag som att du tror attd du är bättre än "dom"
dagens fail får väl bli att man ramla i trappan
Precis Morsan har en arbetskompis vars dotter varit arbetslös i 6 år (är 23 hoppade av när hon var 17), alla besked hon fick var i princip att vi valde x ist för han har gymnasialutbildning och dyl. Men visst det kanske går att få jobb utan att gå på gymnasiet men jag tror det blir svårare iaf:)
Nu syftade jag såklart inte på alla (skulle påpekat det där i början) men jag har sett många exemplar på folk som fullständigt skiter i skolan för att det är coolt, och det är bland annat dem jag syftar på. Jag bryr mig allvarligt talat inte ett piss om dem och vad det blir av dessa, för folk ska ta ansvar ibland också om de ska ha en grund för sitt klagande. :)
Moppenet är VÄLDIGT segt ibland...
Går skitsegt för mig :O
Vakna sent imorrse, springer runt i huset och försöker hitta alla grejor, och när man ska iväg så pajar ryggan så leta efter en annan. Springer ut till moppen och så ska kopplingen dampa. Fixar skiten och drar iväg till bussen.(slog mitt prsonliga tidsrekord på att åka 7 km:ninja:) Kommer med bussen och när jag kommer till stan så drar den andra bussen som jag skulle med, så jag drog mot spårvagnen och självklar så drar den med. Så jag hoppar på en annan buss och åker till ändhållplatsen och så får jag gå 1km.
Sen också att jag sträckte armen så jag knappt kunde bära något, och att det har varit skitkallt hela dagen och haglat.
Four days remaining:unsure:
Översaltat mina popcorn.:(
Tråkigt och kallt har det vart hela dagen :(
Gjorde en "att göra lista" till moppen och den blev längre än tänkt :(
Vad fan är det här? det snöar :nooo: