hade det varit på det sättet hade det funnit bättre ställen än mnf, vill bara att du bevisar ditt påstående
Utskriftsvy
Satt 3,5h skitnödig på en äcklig fitt-teater, fyfaaaaaaaaaaaan alltså
Dagens fail.. Morsan hitta min snusdosa och hoppade på mig och kolla under läppen.... FML
Lika jobbig som SIBA-reklamen är, ännu jobbigare är det med alla som ska kladda ner Facebook med grejer likt "Om inte siba tar bort den där jävla fabian från reklamen så ska jag kidnappa honom igen !!!!!!".
Släpp loss, han är trots allt lite skön.
bästa vore om någon låste in honom i hans låda för gott
Är sjukt deprimerad på jobbet igår .. så vart det att jag skicka sms till min bästa å närmsta vän. Vart sånna hårda ord att nu är hon inte vän med mig längre! .. :( Dagens fetaste fail :(
På vägen som går precis utanför mitt rum har några jävlar lagat ett avloppsrör hela natten med sina stora bullrande maskiner, mycket sömn? Nej..
är så in ihelvetes förkyld -.- . då är man hemma från skolan igen .. inte bra :S
den skitnödige timbuktu har skrivit in till metro och grinat om rasism och hur ledsen han blev av det, över denna bild:
http://www.dagensmedia.se/multimedia....+11.46.59.png
undrar hur mycket det hade sagts om det hade vikingar istället för negrer på bilden :doh:Citat:
Ursprungligen postat av timbuk
Fail på snubben som skickade pm till mig, kan inte svara pga att han skickade det som gäst...
Fick idag reda på att schemat vi har nu med halvdagar 4 dagar i veckan bara kommer gälla fram till sportlovet. :sad1:
gick på ett "extrapass" i elektronik idag i förhoppning om att jag skulle få redovisa sista labben, när vi kommer dit visar det sig att labbassarna inte är där, istället kommer kursens examinator och de två som är ansvariga för min utbildning. :huh: det visar sig sen att vi inte ska labba utan att vi ska ge dem feedback på hur tentan var och vad som skulle kunna göras bättre till nästa år osv... smått nedslående, men det visade sig att det blev rätt givande till slut :)
8:e dagen med feber. Åh visstfan håller den i sig...
blivit sugen på stunt moppe igen :(
Glasfiber.. Fan va de sticker i huden!