Nja sitter o tjötar me lite brudar o rullar lite skinn :)
Själv?
Utskriftsvy
Hehe det är gött det :)
Moppetiden var tamefan det roligaste asså! När man blev typ 17 år så längtade man till bil. Men nu när man har körkort o bil osv. Så lovar jag inget slår moppe tiden.. Det var en helt annan känsla! Saknar moppe tiden som fan och jag sitter fortfarande idag och tänker varför i helvette jag inte gjorde en lite längre film när jag var som bäst.. Men men tiden e över!
Fyller snart 17 och snart blirt det bil, går dock i tankarna på att stuntkitta sendan nu till sommaren då det blir min sista "moppesommar":)
Din första film var riktigt bra :)http://www.youtube.com/watch?v=hh7gYVFWZe0
Gokväll bois :) var ute och stunta lite idag.. fyfaan säger jag bara.. känslan är oslagbar!
Hehe kör på ;) Nja jag gillar mer den senaste jag gjorde med klipp som jag hade innan gaffeln gick av! Men den filmen har youtube tagit bort :S Men finns en film som någon person har redigerat med några av klippen!
Du har säkert sett den :P Men länkar ändå!
http://www.youtube.com/watch?v=gadBuXpOi-s
Håller med dig till fullo, kunde inte sagt det bättre själv. Längtade till bil hur jäkla mycket som helst, nu har jag haft körkort länge och längtar istället tillbaka till moppetiden!
Moppetiden va den bästa i mitt liv, hittills i alla fall, så njut ni som är i den nu! :)
PS. Nu när vi har ett nytt forum osv.. och jag har ca 9 GB random moppefilmer från träffar, projekt och allt man kan tänka sig.. sånt borde laddas upp egentligen? Nån borde starta en sån tråd!
Absolut! Pir4ten la ju upp en torrent med moppefilmer på 13gb och den har jag allt kvar :D Så mycket borde man försöka lägga upp igen!
Min moppetid har varit lång, tyvärr så körde jag endast seriöst med kompisarna en sommar, sen la de av då de fick andra saker i skallen och med tanke på vart jag bor var det inte lätt att söka sig till nya trakter och få nya kontakter :/
Har fortfarande 7 moppar varav 1 är ihopmonterad och fungerande. Kanske får göra något med de andra =D
Får bli en sommar till med moped, annars sitter jag fast ute i skogen.:huhu:
Fyller 18 i slutet av november.:(
Det kan man väl säga att det gjorde! Det känns som att 93orna inte åkte så mycket moppe direkt.. Förra sommaren såg jag typ inga moppar alls ute på vägarna :S
När jag körde moppe då kryllade det av moppar! och alla hängde alltid vid mc donalds och körde på kungsmässans parkering osv.. Förra året var det typ inget sånt.. Och verkar inte som ni 94or har så stort intresse heller!
HAHA den torrenten började jag också tanka, orkade aldrig dra hela eller så tog jag bort den tror jag.. xD
Tycker nästan mest om filmerna som är riktigt riktigt gamla, när ''legendmoderatorerna'' själva var moppekåta, hoppade med scootrar och en Rieju på en liten gräskulle, slow motion och hela kittet! Suveränt! :D
EDIT: De e samma här omrking, när vi va ute kunde de samlas typ 15 moppar vid affären, nu är det nån enstaka som är riktigt intresserad! Nu har dem ju gjort det ännu svårare att få köra moped med så, intresset dör ut!
Tror det var till stor del lagförändringen som trädde i kraft för något år sedan, då eukortet byttes ut emot amkortet, många struntade då i att ta kortet. Det är ju många affärer som tyvärr har känt av denna förändringen och även andra ställen. Sen så har väll dagens ungdom blivit för datorfixerade och inte skaffar sig en vettig hobby!
På tal om gamla filmer, kommer ni ihåg runt 2007, då man anklagad för fucko direkt man gjorde något roligare och att Ragg svarade med Fuckofilm nr1 & 2. Det är 2 utav alla dem moppefilmerna som jag vill få tag på!
Nu blir de dock till att sova! God Natt allihopa så ses vi en annan dag =D
Hhaha hade ingenting för mig så jag skissade (har inte gjort det på jävligt länge) men självklart hade man inga bra pennor kvar bara skit pennor faktiskt! , R:et as fukkat , och gubben också :/
Vad tycker ni ? har inte gjort något serri sen jag fick moppen :P
http://img535.imageshack.us/img535/7347/sdc11921.jpg