iPad släppt i Sverige!
iPad släppt i Sverige!
Mac!
Vet någon något bra/grymt musikuppspelnings program? Krav: Eqlizer
kommer ihåg att förra året så släppte apple en app som gav oss gratis saker varje dag mellan jul och nyår ( eller när det var)
Blir något sånt iår?
Finns det någon jailbreak till 4.2.1?
Har provat Redsn0w men det ville sig inte.
Behöver hjälp. Min iPhone laddar inte, har testat flera olika kontakter, har använt olika sladdar, testat koppa in den i datorn men den laddar inte då heller, dyker inte upp i iTunes ens. Men den verkar få lite ström ändå, för jag har låtit den ligga med laddaren i under natten och på morgonen sen så är den på ca 55%. Har varit så här under några dagar nu, har kört på minsta ljusstyrkan för att kunna ha den igång.
Nån som vet vad som kan vara knas? Har senaste uppdateringen av iOS.
Nåhon som vet hur man kan uppdatera cydia manuellt? råkade trycka ignore sist det kom upp, så nu kan jag inte uppdatera och skicka mms :(
IPad 2 kommer våren 2k11..
Ja det har jag. Vill inte lägga ner några pengar på den, då kan jag lika gärna köpa en helt ny telefon. Men vore tacksam för fler tips då jag använder telefonen väldigt mycket och det är drygt med så låg ljusstyrka som jag måste ha för att det ska hålla dagen ut. :D
Om jag installerar om iTunes, kommer det då att känna igen min ipod efter?
Alltså så jag slipper omsynkronisera/formatera ipod till det nya itunes igen så att allt försvinner på ipod'en?
En fråga om spotify/premium/offline mode:
För att en lista ska kunna spelas upp i mobilen, måste man synca låtarna i mobilen eller räcker det med att göra det på datorn?
Är det någon som har fått Facetime att fungera?