Inte okej att skylla på sin mamma :nooo: Du får lära dig att ställa klockan som vanligt folk gör istället!
Utskriftsvy
Förkyld.
Uselt väder.
gårdagens fail. och delvis win
några blattar försäkte sno farsans vespa 200px. vakna av att en moppe gasa som fan utanför huset. såg hur han klippte av kedjelåsen. hans kompis såg mig i fönstret.
jag kuta mot ytterdörren och greppa tag i baseballträt. han precis klippa till den ena när han hoppa på polarns moppe.
träffade precis under armhålan och trät sjönk in 5-10cm. så ja tror att ja pajja några revben på han.
rätt åt de jävla invandrar aset.
Regnar på första sommarlovsdagen :(
Jag och CSN skulle filma lite idag , men nej.. Självklart skulle det regna ! ****...
Jag och xsM skulle filma lite idag , men nej.. Självklart skulle det regna ! ****...
När man väl ska få ta med sig crossen till sommarstugan första gången iår... så är vädret på topp :) Fan vad glad man blir :)
Nåra jävla invandrarkids som riktar plastgevär mot mig när jag är påväg hem från jobbet svänger självklart om och börjar jaga snorungarna som springer allt vad de kan hemåt. :P
Piss väder. Ser ut att bli så hela helgen:(:O:ranting:
Dagens fail var väl att man drömde smått och trodde jag va ute i skogen och pissa, kan ju tänka er hur trevligt de kändes att vakna upp dyngsur, perfa.
Glömde crosstövlarna hos min kusin ca 6 mil bort... suttit och slagit mig själv i huvudet med tangentbordet i en kvart nu :damn:
Pissväder vafan! Inte sett solen sen igår eftermiddag...
Vafan, de ska regna minst en vecka framåt :sad: