Jo.
Utskriftsvy
Jo.
Nej.
Kanske.
Lite kvällshumor :huhu:
!OBS! - Postar de endast här som skämt, inte meningen att någon ska ta illa upp :)
"En polare är sketfull och på tunnelbanan när han får syn på en ***** som har hörlurar, lyssnar på musik och trummar med händerna mot knäna med stor inlevelse. Polarn som aldrig kan hålla klaffen när han är på lyset går fram, lyfter på ena hörluren - Ringer du hem din fan?
Han åkte på däng men det tyckte han var värt det. "
"När jag gick i femman hade vi bollsport på "fria aktviteter". Man fick själv välja akitivitet och "bollsport" attraherade av någon anledning de drygaste och jävligaste killarna från femman och sexan. Redan innan själva lektionen hade börjat hade vi fått fritidsledaren Tony på riktigt dåligt humör. Han tog med oss ner till fotbollsplanen slängde fram en fotboll och sa (riktigt tjurigt)
- Jahå! Vad tror ni vi ska göra idag
Min kompis tog mod till sig och kläckte.
-Runka på bollen?
-Vad fan sa du nu?
- Öhhh...jogga runt bollen!
-Jag hörde vad du sa ungjävel, dra fram din lilla *** så ska vi se om du kan klämma fram några små sädes-celler!"
chrille bli aktiv i chatten nu!
Hahaha vilken jäkla lirare, känner igen mig lite! Jag kan aldrig hålla saker för mig själv, gillar alltid att jävlas med folk verbalt
Det där var långt ifrån nån humor, du.
Att det alltid ska bli bråk och tjafs här i huset! Jag kämpar och städar hemmet varje jävla dag för er skull och det enda ni gör är att tjafsa, ni får fan diska er egen disk ikväll för jag har fått nog!
Anyone there?
JOOONNNTTTEEEE ?!
Tänkte se också om de blir lika mycke snack som de blev på Facebook efter jag la upp denna statusen:
'Inte för att jag är rasist men Sverige är helt sjukt , 5:e klassare som inte kan bada och inte pratar svenska får en arabisk sim lärare .. Är inte hela meningen att dom ska anpassa sig efter oss och vi inte efter dom? Testa att åka ner till Japan och säga att du inte vill ha sushi utan du vill ha falafel då skickar dom bara hem dig igen .. Sverige har tänkt fel här tror jag ..'
Hahah älskar att göra statusar så folk måste tänka :gloria:
Hahah och alla jävla gilla, alla gillar varandras kommentarer :huhu:
HUHUHUHU, saknat dina och mina konversationer här :(
Hahah fan va härligt :huhu:
Dock så blir de tidig kväll för mig ska orka halkan imorgon (idag) :)
Sjukt härligt att ha en hel raksträcka för sig själv, bara åka fram och tillbaka. :wub:
Skulle vilja nån sorts stunt-setup.. synd att det inte finns cash till det! :(:mad:
Inget att göra? En dokumentär värd att se, märkte nu att den fanns på youtube med svensk text. Killen är f.ö död sen 1,5 (?) år tillbaks..
http://www.youtube.com/watch?v=AriH3...eature=related
Ny setup på moppen!
Originalcylinder med Motorforce-kolv
Gurtner 12mm Förgasare @80 munstycke
Org insug + membran
Avstrypt luftburk
Org variator + remskiva + rem
Koppling @2600 RPM OOOOCH MHR Racing Tryckfjäder (+90%)
Stage6 Sport rör
Den går inte framåt! :D
Gav ju bort min jävla originaltryckfjäder :(
Gött med lantchips (gräddfil å lök) och cola efter en riktigt rolig och jobbig fotbollsträning. :wub:
Blir en seeeeeeeeeeeeg helg :(
Hahaha på en fest så.....
tog min kompis tag i min hand, Gick fram till en tjej och sa: "Mariann, titta vilka stora händer magnus har. Du vet väl att killar med stora händer har stora ***ar?
Tjejen började asgarva och kompisen som höll i min hand började asgarva själv... Han försökte leka "Wingman" Btw ;D Fail
Man uppskattar helgen på ett helt annat sätt när man jobbar :wub:
Körde iväg till en kompis, spelade Trine me han i typ 3 timmar! Aldrig skrattat så mycket förr! :D
Nu chips, cola, Tim Armstrong.. http://www.youtube.com/watch?v=UU8sDtage0U :wub: