Okej :)
Edit: Och en Aerox är tydligen ingen scooter :doh:
Utskriftsvy
Luftmadrass. Luftmadrasser är världens sämsta uppfinning, läcker alltid så att man vaknar på golvet..
Nästan sommar ute och jag har bara legat i sängen hela dagen. :whops:
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle12994533.ab
Hur i helvete kan man bänka Fasth mot Kanada?!
Han idiotförklarar ju sig själv, bara idiotiskt att bänka Fasth. Fyfan :nooo:Citat:
Erik Ersberg stod i öppningsmatchen mot Norge och Sverige förlorade med 5–4 efter straffläggning. Viktor Fasth har på tre matcher släppt in två mål och leder VM:s målvaktsliga med 97,62 procent.
1059kr för en polini variator och tryckfjäder - får den på onsdag (lagom till förträffen)
600kr för en malossi variator och tryckfjäder - Får den på fredag nästnästa vecka :sad:
Jag fick en kokbok av min moster, seriöst?
Twsen rasade för andra gången, ny behöver jag en ny kolvring igen, fast helst en hel kolv..
+1
Tänk om en polare skulle komma utan att säga något innan så står man i dörröppningen med en Onepiece på sig liksom :sly: Fast jag skulle bli hånad här hemma för den ändå om min låtsasfarmor inte hade gillat den för hon älskar att hacka på mig och pressa ner mitt självförtroende till max :)
skulle testa Amnesia inatt, stängde av efter 5 minuter...
haha det är itne lika pinsamt som när du går ner i kallingar med knullrufs. och så står områdets småtjejer där och vill gå ut med jyckarna.
dom springer hem till föräldrarna och så kommer dom och frågar va fan ja håller på me...
ni skulle ha sett minerna på småtjejerna xD PRICELESS! xD
Spelade nyss match, vinst! :D Dock fick jag kramp när det var två minuter kvar :sad:
dagens fail är mina bromsbackar på stalker ciaoen
först snittar dom upp tummen på mig när ja skulle montera dem. nästa gång så gör den en kamikazeattack mot ansiktet men ja hinner ducka och den krossar en ruta ist.
vet inte hur ja kunde få en sån jävla schwung på den men morsan vart ju mindre glad.