jo de e den jag har här på garaget:P hehe jo de går bra som fan :) men jag e typ delägare i den nu
Utskriftsvy
Fail att det har kommit så helvetes med snö... Går tungt att cykla till jobbet...
Fick en jävla utskällning av farshan för jag körde med min bil till skolan, ( körförbud på den ) och för att jag hade en klase wunderbaums i backspegeln så man inte såg ut. Slutade med att han kom o hämta bilen på skolan :) win är dock att jag ska bessa den imorgon så :)
Men snälla lilla du.. Flera sa att dem förtjänade samma sak tillbaka och då sa jag om hur dem visste om de var så det precis hade hänt. Dvs kinesen var med några som hade hoppat på några och nu bestämde sig några att göra tillbaka. Det var därför jag sa "Då hade ju dem rätt?" (notera frågetecknet) och menade att det kanske va som jag sa precis.
"Och med er logik så hade det fortsätt i en cirkel till alla satt inne på kåken eller var ihjälslagna.."
Och där beskrev jag att sånt fungerar inte.
Kanske va lite rappare i skallen om du ska leka smart? Stanna i skolan och lära dig läsa några rader utan att förstå fel? :)
Dikade idag i jobbet med en nestan sprillans ny John Deere 7530 traktor + 3axlad 24tons metsjö krokvagn.. igendrivad väg och fikkel på stereon= kom för nära kanten på vägen och diket :P (tänkte skåtta vägen sen när jag hämtat de ja skulle hämta men det hann ju hända ialalfall) Traktorn lämnade och stå på 3 hjul snett ner i diket, vagnen tvärs över vägen. Fick bogseringshjälp och körde snett upp på åkern brevid vägen rakt igenom diket..
Jag körde inte så fort på 'gårdens väg' pga dåliga väglaget men så gick det ändå, det var ganska djupt för snön gick enda upp på ett 1,90meter högt bakhjul :D
Chefen tog det lugnt iaf och sa sånt händer och flinade ;)
Fysikprovet gick åt helvete... som väntat.
6 frågor, totalt 16p möjliga
5p för E, kan ju hoppas iallafall..
trampa i en hundskit påväg hem ..
Sitter hemma vid datan på en fredag...
kemiprovet idag... gick inte helt åt skogen men kan antagligen inte förvänta mig mkt mer än ett e :/
Modo förlorade :(
fick lov att gå på teater på skolan....
Tror någon drar tillbaka min inläggsräknare eller så dampar min profil, eller så är jag bara retard (antagligen det sista ;) ). Inte för att jag bryr mig men lite skumt.. :sly:
Är så otroligt segt atm...
Snö!
Även en fail som pågått ett tag är väl att Renault förstör en Toyota i sin reklam ;)
Min mobil är snabbare än min dator (billig mobil) :mad:
snö -.-
I går sa min klasskompis under lunchen att han skulle starta en förening på skolan för invandrare... Inga svenskar skulle få vara med i föreningen. Han ville ha den föreningen så att alla invandrare skulle kunna ta del av och lära sig från andra invandrares kulturer. :doh: