går du också industri eller? asskönt att kunna tillverka mopeddelar själv, t.ex avgasrör och skit :D
Utskriftsvy
Min kompis som kör en trimmad aerox sa att han vågade köra trimmat för att han sa att alla som var mellan 15-16år var immuna mot polisen när det gäller trimning av mopeder. Ska bli kul att se när han blir stannad! :D
Min före detta (stavning?) klasskompis sa att han ätit korv med 103% kött i. :doh:
Att jag sen skriver det i Win-tråden, är för att de är så jävla dumma så att det blir kul :)
Jag behöver bara betala 500:- till morsan trots att jag är skyldig henne 1900:- :D
ÄNTLIGEN, är mc-kortet taget. Usch vad skönt att ha det gjort! :D
Älskar buntband!:wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub:: wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub:: wub::wub::wub::wub::wub::wub:
fler wins, vi plockade ur bussen då sa farsan för vi ska byta lokaler på skolan till när vi börjar 2an så dom ska sälja ut maskiner, så farsan sa att om det blir så ska vi köpa en svarv och en fräs, då frågade jag vart det skulle stå, dom tidigare vart på tapeten så skulle vi bygga ett nytt garage men sen ville inte farsan, men nu vill han igen! :D Sen hade jag as ont i huvet så jag gjorde varm oboy och det släppte :)
Bara en lektion imorgon(skolkar den andra då det är 4½ timmes hål mellan dom..), samt ledig torsdag och fredag.