Börjar 11:50 imorrn och har en lektion.
Utskriftsvy
Börjar 11:50 imorrn och har en lektion.
Ska be mamma baka! Hon är duktig. Jag kanske har en slöja, menar du brudslöja eller islam-slöja? Det går alltid att rycka en från skolan om det är islam-slöja. Sen försöka skämta och skrika "avslöjad" (gammalt skämt..).
Aja baja, man får inte skolka. Du ska till tandläkaren heter det. :nono:
Slipat/polerat klart båda gaffelbenen!
Gött som faaaaaaaaaaaan:wub:
Den turboladdade svennen kramar om kurvor rätt gött även med original upphängningen :)
För beställt F1 2011 nudå :D
Minecraft 1.8, undra om man ska va "sjuk" imorn :D
Idag när vi hade Individuella val för första gången så samlades vi i klassrummet , ena snubben såg ut som kines/thai , det var lite roligt för läraren frågade vad alla heter och var dom kommer ifrån(vilken klass alltså, han var inte den första som svarade på frågorna)
Läraren: Vad heter du ?
Killen: Tai
Läraren: Tai ?
Killen:T-A-I
Läraren: Okej, Var kommer du ifrån då ?
Killen: Vietnam
Han skulle ju säga vilken klass han kom ifrån :O
Sen en brud som är med , jävlar vad het :huhu:
köpt en till slider, får den hemkörd och allt:D
En jävla lektion imon :D! Börjar 9, slutar 10 :wub:
LuleåHockey, ES premiär imorgon!! Kommer bli aaaaassssuuummmm
Snart "eget" boende förhoppningsvis, blir att isåfall dela lägenhet ihop med brorsan som nyligen gick ut plugget. Gott så! :D
Närmare till skolan = stiga upp senare, närmare till gymmet också för den delen. BULK TIL' HULK
Win win win liksom :) :)
Är sjukt sugen att börja bygga på en scootciao, jag och en klasskompis ska ha en tävling vem som gör bäst :D
RIFAT ÄR BANNAD JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jag har aldrig varit så här jävla glad förut !!
:drunk::lol::mohaha::sly::rolling::cool::wub::O:be er::drunk::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D
Hur länge förresten ?
varför är han bannad? :O
Daniel Adams-Ray på grönan ikväll!
Äntligen dags för Hv att spela sin första match!