Utskriftsvy
Citat: Ursprungligen postat av tdwp Hihi :* Du skulle länkat den tidigare! ;) Är du klar nu?;) Håller på att göra omröstning nu:)
Citat: Ursprungligen postat av Berggren Är du klar nu?;) Håller på att göra omröstning nu:) Skrev i min edit att jag skickat in nu, samt att du borde se det i din inbox. ;)
Citat: Ursprungligen postat av tdwp Du skulle länkat den tidigare! ;) Hittade den precis :) Men de är ju bara bra om alla moddar från samma bild då blir de ju mer jämlikt ;)
Citat: Ursprungligen postat av FreddeZ Hittade den precis :) Men de är ju bara bra om alla moddar från samma bild då blir de ju mer jämlikt ;) Ja det är sant, dock tycker jag verkligen att det är jobbigt att modda bilder med så låg upplösning. Blir ju tokig.. :D
http://img210.imageshack.us/img210/2...4440511601.jpg Uploaded with ImageShack.us moddade 142an nu, verkar som jag va mest realistisk :wub:
Citat: Ursprungligen postat av tdwp Skrev i min edit att jag skickat in nu, samt att du borde se det i din inbox. ;) Såg det . TÄVLINGEN AVSLUTAD OCH OMRÖSTNING UPPE!