Fräsigt citat du har Mordarosten :cool:
Utskriftsvy
Fräsigt citat du har Mordarosten :cool:
Fick lönen från båda arbeterna förra veckan. Känns gött. :)
I början av lovet ville jag absolut inte ha ngt sommarjobb. Men nu känns det som det vore bra att haft ett:whops:
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
jobbar på kyrkogårds förvaltningen i min lilla by där jag bor =)
krattar/randar gravar/gångar
vattnar , sover åker bil
2.Hur fick du jobbet?
min brorsa sommarjobbade där för ett antal år sen o då tyckte morsan att jag skulle söka det oxå =)
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
jobbar 7 - 16 tjänar 14k på 22 dar ;D
4.Hur länge ska du jobba?
22 dar
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
skit soft men man orkar inte gå upp så tidigt xD
1.Vad har du för jobb och vad gör du där? PARKARBETE i kommunen, rensar ogräs typ
2.Hur fick du jobbet? sökte till kommunen
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du? 55kr/h 7-15
4.Hur länge ska du jobba?90h (3 veckor)
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte? nja, chill jobb sköna människor men dåligt betalt
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
Snickare på farsans firma, spikar takluckor, målar, fixar med lite vvs, jag åker dit där det behövs hjälp :)
2.Hur fick du jobbet?
farsan frågade om jag ville jobba lite i sommar
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
vet inte men fick 5800kr för två veckor, 06:30-16:00
4.Hur länge ska du jobba?
två veckor, vart klar förra veckan
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
jadå , rätt chill men vissa dagar kan va jobbigare än dom andra beroende på hur mycket det finns att göra
sommarjobbar på imerys i sundsvall. det är en fabrik som tillverkar lera som man stryker på papper på olika pappersbruk för att få en finare tryck yta(används på bilsport mm)
jobbar där som processoperatör och går skift. det är bra med skiftgång tycker jag för då jobbar man t ex 3 nätter sen ledig 5 dagar sen 3 dagar ledig 5 dagar:)
I sommar blir det att jobba på skogsnolia och hos en bonde förhoppningsvis. Dock är inget av jobben garanterade..... :(
Inte heller fått något bekräftat ännu. Förhoppningsvis nästa vecka. Ska kolla runt lite till..
Ska bara lägga in en annons i tidningen om gräsklippning och så. Som jag alltid gjort
Ska jobba samma som förra sommaren.
Jobbar på ett korttidsboende för förståndshandikappade ungdomar.
1.Vad har du för jobb och vad gör du där? Någon slags springpojke, gör det som behöver göras, svara i telefon, förbereda utskick etc.
2.Hur fick du jobbet? Ringde min fars chef i England och frågade.
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du? Måndag till fredag, åtta timmar om dagen, 120kr/h
4.Hur länge ska du jobba? Tre veckor.
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte? Absolut, bra med stålar och mycket friheter.
Hoppas på att jag får ett sommarjobb på samma ställe som jag ska praoa på nu i 2 veckor.
Ska slita på som fan så kanske man får pilla lite i verkstan eller stå i butiken i sommar :)
1.Vad har du för jobb och vad gör du där? Fastighetskötare i området här runt omkring. Blir väl att rensa rabatter, klippa gräsmattor, etc.
2.Hur fick du jobbet? Jag mailade och sökte jobbet.
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du? Måndag till fredag, åtta timmar om dagen, 85 kr/t
4.Hur länge ska du jobba? Fyra veckor.
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte? Det återstår väl att se - men att jobba ute på sommaren är väl inte fel.
1.Vad har du för jobb och vad gör du där? Fjärrvämrekraftverk (Tror det deter så..). Köra runt pellets osv...
2.Hur fick du jobbet? Farsan jobbar på ett elbolag, så han kollade upp om jag kunde vara där.
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du? Måndag - Fredag. 71 kr/h
4.Hur länge ska du jobba? Tre veckor
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte? Ja varför inte? Köra truck är ju kul ;)
8-9:an hade jag.
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
fastighetsmäklare typ.
klippagräs. skrapa hus. måla hus osv osv. allt möjligt
2.Hur fick du jobbet?
pappa kom hem och sa att jag skulle börja jobba haha
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
08:00-16.00 . 50 kr timmen
4.Hur länge ska du jobba?
3 veckor
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
ja då.. chill och åka gräsklippare hela dagarna
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
svetsa upp balkar. målade balkar. borra balkar. svetsa olika skit. osv osv
göra ett nytt fryshus
2.Hur fick du jobbet?
pappa jobba där och han behövde hjälp
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
07.00-17.00. 118.50/h
4.Hur länge ska du jobba?
1 vecka
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
ja de va roligt
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
nu i sommar har jag. skrapa hus. och måla
2.Hur fick du jobbet?
pappa kännde killen som behövde hjälp hahaha
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
70 kr/h och börjar och slutar när jag vill
4.Hur länge ska du jobba?
hela sommarlovet
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
nej. det är sjukt jobbigt att stå och skrapa ett hus..
då inserman hur liten den där jävla skrapan är ;)
Just nu har jag på kommun vilket suger, hoppas på att få sommarjobb på mitt praktik ställe när jag är klar där. Om det blir så skiter jag i kommun måste ju ha pengar till sprinter projektet. :(
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
Audi i Göteborg, recondar bilar!
2.Hur fick du jobbet?
Farsan är verkstadschef där.
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
07.00-16.00. 119 kr/h
4.Hur länge ska du jobba?
5 veckor
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
yes, men ni lär aldrig få det! ;)
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
Kamin & Skorstenskillarna. hjälper till med ny installationer osv.
2.Hur fick du jobbet?
Syrrans kille äger företaget
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
varierande tider. 110 kr/h svart.
4.Hur länge ska du jobba?
Ingen aning men blir nån vecka eller två!
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
Yes, men ni kommer aldrig få det ;)
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
Elektrikerservice Massa el jobb
2.Hur fick du jobbet?
Genom syrrans kille
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
Vet inte detta än
4.Hur länge ska du jobba?
Vet inte detta än heller
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
Yes, min kommer aldrig få det ;)
De här e mina 3 jobb i sommar iaf :) orka bada o sånt.. jobbar hellre och tjärnar pengar och dricker öl efter jobbet istället!
Gillar att du skriver ut företagsnamn och att dem betalar din lön svart! (: Om ändå skatteverket hade delat ut hittelön..
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
smedslärling entreprenad, fastighetsskötsel, smide osv.
2.Hur fick du jobbet?
praktiserade där i skolan
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
80/h 5-17. varierar lite i tiderna
4.Hur länge ska du jobba?
till första juli
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
ett awesome jobb för den som vill jobba ute hela dagarna. men det är inge jobb för morgontrötta och osociala människor.