(Brb,låsa fast min slider)
Utskriftsvy
(Brb,låsa fast min slider)
en sak du skall tänka på är att dom ofta bär kniv/mindre osynbara vapen. och en kniv eller annat litet vasst föremål i magen är väll inte direkt kul eller välplanerat. call the polis istället om du känner till deras tilhåll och dem chilllar.
en polare klev ur sin bil med ett basebollträ och skulle läxa upp ett gäng mörkhyade killar här i helsingborg som höll på att rycka loss vingen från hans bil. han fick en pistol riktad mot sitt huvud.
menar du på största allvar att VI ska anpassa oss efter dem??
synd o höra, tur de bara var en billig moped som blev stulen dock,
polare blev avsparkad från sin speed tripple som vard värd 89 k sen bara drog killen,
samt en kille i lund som skulle sälja sin honda cbr till en kille och ville provköra, tog nycklarna ur handen på honom och stack,
utlänningar båda 2
nytt tändningslås och andra cuts sen e de iväg till andra länder för o säljas
jo såg de så ändrade mitt inlägg,
nackskott på såna idioter,både svenska och utlänningar som gör så
snackade med en kompis till pappa som skulle skadebedöma en bil som varit med i en liten fender bender, utnaför rosengård
"hänger du med in i garaget? nej jag går inte mer än 5 m ifrån min bil!"
oavsett billig eller dyr moppe så skall det inte dyka upp apskallar (oavsett nationalitet) och råna en på moppen,
Det är det land vi har fått i spåren av flathet från myndigheternas sida mot detta bus som häckar och frodas i förorten. Nej, polisen borde ta tag med hårdhandskarna mot detta bus och samhället inte behandla de med silkesvantar i humanismens sjuka anda. Det finns en gräns för allt, inkl. vad vi medborgare skall behöva tåla från busets sida. och detta är INTE acceptabelt.
Sedan detta med "billig" moppe, En skunkig baotian a la nån tusing max är billig moppe, en Slidern är en aning dyrare än en skunkig baotian......
vill du veta en ännu roligare sak? polisen får inte ta tag i hårdhandskarna får då e dom rasister helt plöstligt hm?! jävla idiot land sverige har blivit, handling iställer för ord tack,
Poliserna bryr sig inte ens, om dom kan rädda någon utlänning som hamnat i trubbel men riskera en polis för de så är ju valet uppenbart
Jo tack, jag vet.
Och det retar huvudet av mig att vissa får tydligen göra vad fan som helst, men skulle t.ex. jag göra det så skulle jag troligen få så mycket bassning från polis och rättsväsen att jag inte hade stått upprätt efter det.
Men har man rätt namn och härkomst så tycks allting passera utan att polisen bryr sig.
Undra sedan att man fått det bekräftat att det lönar sig att slå först och ringa polisen sedan när buset fått stryk nog.
har tagit ett par busar, som inte var av svensk härkomst, som fått smaka blodvite, vid mina garage i bergsjön, efter ett par rundor med sånt så höll dem sig borta från mina garage.
fyförsatan, jävla svenne (orasistiskt) Jävla bosnie(rasistiskt) Jävla serb(rasistiskt) jävla thaliban(rasisiskt) jävla ****** (rasistiskt) jävla alban (rasisitskt)
de hör inte ihop, vi borde få lika stor rätt att slå skiten ur dom såsom dom gör mot alla som säger de till dom, gladeligen gör jag de endån
vi får dock inte glömma att dom flesta är schyssta faktiskt, men dom idioter som inte är de förtjäanr rent ut sagt en smäll på käften
jag lovar att försöker dem sig på mina så blir det till att BÄRA UT DEM PÅ BÅR!
Nästa Adress IVA på sjukhuset! En rejäl kätting och en bit stålrör talar sitt tydliga språk på buset och som inte skonar dem.
Märk väl: Jag skriver ingenting jag inte är beredd att göra och jag tvekar inte att spöa upp skiten ur dem, oavsett om dem skulle få bestående men av behandlingen.
Wow, du är bra cool du.
Det är inte att vara cool, det är att skydda sin egendom mot ligister. och då tar man dem metoder som passar bäst till det syftet. Sedan länge tappat tilltron till rättsväsendet och polisen i dessa frågor. för att tala klartext, hade dessa stulna sliders vart mina så hade inte buset stått upp, utan legat nerslagna, då jag alltid haft beväpning ombord på mopparna i förorten. Låskedjan t.ex. är ypperlig att ge buset stryk med.