Jag ska köra. Sätt mig på scooter.
Utskriftsvy
Jag ska köra. Sätt mig på scooter.
ja kommer vara med;)
med min lilla hajper:wu:
skulle va roligt om nästan alla kommer på minst en träff... i sommras vart det inte många som åkte
robe på växlat :D
får nog bli så!
Jag börjar få tillbaka suget rejält nu så om någon köper min gamla motor kommer jag lätt att vara med, men ska försöka så gott det går även ifall den ej blir såld!
jag kommer köra scooter.
Jag kommer iallafall till karlstad, om de blir nått :O Då blir de växlat!
Nästa år ska jag vara med i växlat, ni får troligen ligga i för att klå min hoj då!:huhu:
jag kommer att köra med hyper scooter, bara det blir något seriöst av det :)
70 cc R/T, kastar ut min 45 mm barikit (säljes, toppskick, pm vid intresse) och går ned till 40 mm igen. Ska åka i 70 cc cross/sm med sprintram.
Projekt kommer när det börjar hända lite, ska samla lite pengar under vintern, istället för att sega så förbannat i projektet. En bild på en gaffel och en EBS-motor är väl inte så intressant.
I cross/sm 70cc? Nja! :D (om inget går åt skogen)
Men jag satsar på ge bra motstånd åt 70 cc scooter också, får se hur det går, lite hal is så att säga.
Kommer ev. på nåt Frihamnen, skulle vara kul och se hur Riejun presterar emot andra!:)
Jag kommer eventuellt då :) Kör såklart växlat! Måste bara hinna klart med den med :D
växlat;)
scoot :)
Kommer köra växlat om jag hinner få ihop hojen dvs. :)
lägg till mig på växlat :)
Lägg till mig på scooter! :)
Lägg till mig på scooter, när moppen säljs så snickras en hyper ihop! Har även en kompis på växlat som troligen också kommer att köra...
Ni kan lägga till mig , ja kommer satsa på att komma på så många träffar som möjligt :)
Ni vet att ja kör scoot:wub: