philip .
4/5 sett ditt aeroxprojekt, hette innan busen ? eller ?
Utskriftsvy
philip .
4/5 sett ditt aeroxprojekt, hette innan busen ? eller ?
Webbe 4/5
med den fina aprilian som går som ett skott väldigt aktiv här på forumet! :)
Okej vongyllis 4/5 känner igen hans filmer från youtube och hans dt projekt som är väldigt intressant :)
2a, ser dig itne så ofta
3:a
inte sett på gamla forumet men i några trådar här:)
5, känner igen dig från gamla forumet och har kollat ganska ofta på din mutt ;)
Hedin: 2-3 Sett på detta forum ibland men inte mer.
Style: 3,5
bossen 3-4
emil123, 5
Huttibari 1
Huttibari, typ 3-4? vet bara att du ville köpa nån del av mig :)
Shöwtek 5:a - Ciaoen + träffats irl :)
Filip: 4/5 ser dig lite över allt :)
TheDude: 0 aldrig sett dig.
1....
pontakoj 2-3 kanske känner igen namnet
sett dig posta i diversa tråder:)
fältaarn 2/5
NTS :huhu:
en 3a! enkel 3a
syns ibland på forumet
Lennart, 1-2 kanske.
Linus 3-4
Emil-94 1, aldrig sett dig tror jag inte :)