ALLA MED PC : Visst blir man kanske lite besviken men ha tålamod, fix kommer inom väldigt kort, tänk hur mkt det är att underhålla! Lagget gäller för alla oavsett internet och dator kvalité :) Låt oss hoppas patch kommer imon
Utskriftsvy
ALLA MED PC : Visst blir man kanske lite besviken men ha tålamod, fix kommer inom väldigt kort, tänk hur mkt det är att underhålla! Lagget gäller för alla oavsett internet och dator kvalité :) Låt oss hoppas patch kommer imon
Jag spelar laggfritt osv. :D
Inget spel är värt att köpa. Har inte köpt ett spel sen jag var liten kid, köpte GTA2, det var tider det.
Måste säga att spelet hitintills känns awesome å balanserat älskar dedicated servers på pc :wub:
beror väll på annan setup oxo ;)
Tidigare idag gick spelet laggfritt men så fort kvällen börja närma sig kom lagget tillbaka dock mindre än igår så nu är det spelbart! Men det skulle gärna få komma en patch lite helvetes fort nu...
Är det värt att köpa black ops då? :D
nu är lagget minimalt för mig och fan de e kul, långt bättre än och roligare än mw2an! Joo köp det, skitkul:)
btw rank 20
Level 30, laggar nästan inget nu.
lvl 50, speltid: 27 timmar ! Skönt känsla att ha nått 50 gränsen ! :)
instalerade mitt igår och då laggade det.. :(
Älskade black ops :wub: både nu tid och back i tiden. rekomenderas ;)
hur är det man får upp consolen? samma som tidigare cod? fast minns inte hur de var man fick upp den där :/
är lvl 19 i 1:a prestige nu :D fett kul :D
hur klarar ni det utan att tröttna? Det här spelet är så otroligt mycket sämre än MW2...
Är man vad vid att lira mot taktiskt och vettigt folk räknar man inte med campers. Visst har man som rutin att "check your corners" men spelar man sitt objektive så finns inte alltid tiden. Nu sitter ju folk i varenda hörn med en claymore framför sig och väntar ut match efter match. Extremt tråkigt. Last stand en löjlig sak som inte ska finnas, det är ju bara allmänt tråkigt. Det är inte svårt att döda , men möter du 1v2 så är du körd. Man vill endå känna att man har lite odds med sig i större encounters. Speciellt med sniper blir det drygt då det suger en extra QS , med en bolt action ! :)