Du pingar dem :)
Utskriftsvy
Haha, Du skickar "skräpfiler" till deras servrar. alltså går dem segare och kan till och med gå ner! :)
Dangerous Kitten
http://depositfiles.com/en/files/s2td4pixy
Använd BWreaparn och LOIC.
Fan vilken oanvändarvänligt forum.
fifan va äckligt forum, riktigt dåligt upplagt.
Va fan var det där? Fattar inte hur sidan funkar och det första jag kom till var en sida med bilder på braths. -.^ Sidan e gay..
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
vad i helvete?
ska avregga mig där direkt...'
btw, borde vi inte radera alla våra guider etc?'
ingen av er gammla som fortfarande är mod där som kan ta väck trådarna?
Usch.. vilken negativ utstrålning hela sidan hade.
Jag stannar här, helt klart !
Fy fan vad fult...
Sen att det var någon jävla update så att man inte kunde logga in heller, skulle testa med mitt gamla acc:lol:
Kom och tänka på en sak ganska direkt som riktar sig till trådskaparen: Du/ni vill göra allt för minska den där sidans inflytande etc bla bla så ger ni Gabriel gratislänkar istället. Smart du! (Y)
Tycker vi först raderar våra egna trådar och flyttar över dem hit och sedan när alla gjort de så kan vi sätta upp en tid så alla samtidigt spammar sönder det där forumet.. :mohaha:
Ända bra med att de kom upp är att alla kan kopiera alla gamla bilder osv. Såg ut som en påse skit, stannar här helt klart!
Precis det jag tänkte på, man kan ju köra ping-grejen Lilja nämnde.Citat:
Ursprungligen postat av Style
Men varför ska ni förstöra för honom? Stanna här istället. Finns väl ingen anledning till att förstöra det gamla för det.
Varför öppna det om de ändå ska uppdatera det hela tiden?
Skiten funkar inte ens?
Lägg ner snacket om att förstöra för GarageGo, speciellt då ni nämner metoder som är brottsliga (DDOS).
Annars så låses tråden.
Ni som tycker som tycker det är dumt att vi länkar dit.
Han får ju inte pengar ifall människor bara går in på hans sida, utan man måste klicka på google annonserna för att han ska få pengar (?)
"Här går inte att posta nya trådar, välj en lämpligt underkategori istället."
En lämpligt underkategori.
Snacka om ful och svettig hemsida...
Bra att det är uppe, mkt jag velat se där som borde komma över hit så alla som har projket och allt där, över med de nu hit!!:)
Skeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet hemsida hittar inget fffffees!
Sök funktionen är 100% oanvändbar. Försökte hitta min fiddy säljes tråd, när jag sökte efter titeln gick den inte att hitta. sen när jag letade vanligt genom så hittade jag den...