Menade inget illa eller så men är trött på folk som tror jag som säljare tänker frakta saker kors och tvärs över Sverige, gör så! :)
Bara att komma när det passar, och 500 då är det prutat och klart för bara delarna är lätt värda över 2000 om man säljer i delar, om inte mycket mer.
Som sagt så KAN småsaker fattas, jag vet inte jag bytte till mig den i april, satte på motorblocket på ramen och bakhjul på blocket så den gick att rulla sen har den stått.
Men eftersom någon den KAN fattas (inga stora motordelar dock) så tycker jag 500 är ett okej pris ändå även om något saknas förutom den skurna kolven och cylinder.
tjena, finns den kvar?
Säljes nu i delar eller 500kr för mopeden+kåpor och alla motordelar till den.
hämtar den
2000
lägg upp en bild. min kompis kanske e intresserad. han vill ha stunt.
Såld