Nu är det fullbordat.
Utskriftsvy
http://i47.tinypic.com/25u2n3a.jpg
Älskar hur folk stör sig på dem :wub:
Jag stör mig inte längre på vuvuzelorna. Man tänker inte på det under stundande match.
Den största domarskandalen än så länge i vm har nu inträffat i matchen mellan Tyskland-England.
Vad tycker ni om det som har hänt?
Lampard (eng) skjuter ett skott som går ribba in (ca halv meter in) innan den studsar ut, domarna friar och det står 2-1 istället för 2-2 i första halvlek.
:'( Deppig nu. England är mitt favolag. Det går att älta det där med 2-2-målet 1000 gånger, och visst fan är det en domarmiss utan dess like, men tyvärr är det avgörande fenomenet det att Englands försvarsspel är helt värdelöst och jag fattar inte hur dom lyckas vara så kassa bakåt.
Vilken jävla hordomare
Jävlar vad jag gillar att vara tysk idag!
Hahaha, fuck England. Deras storhetstid är över. :D
Tyskland <3
Domarnas skandal VM
vet ej om någon nämt matchen mexico-argentina..... då snackar vi dommar skandal, en 5 årig flicka som inte vet vad offside är nämde att tevez var typ 3 meter offisde
Holland fortsätter sin väg mot guldet! Robben-show som alltid.
Man hade kunnat ha ett litet "bås" där det satt några personer och kollade på alla kameravinklar och som direkt kunnat avgöra om det är mål eller inte. Så hade även domarna kunnat fråga om det är något som är oklart. Ungefär som i Ishockey. Jag fattar inte varför man inte vill införa detta, rätt ska ju endån vara rätt. Har bollen kommit över mållinjen ska det vara mål!
Nu börjar Spanien - Portugal, kan bli en väldigt bra match!
Hoppas spanien får stryk:D
Var ganska kul att se när paraguay vann på straffar över japan tidigare idag:)
1-0 Spanien, snyggt mål av Villa
PORTUGAL = SKANDAL!
Filip; Snyggt?
De var ju snyggt, ribba in :)
Det var ju inte drömmål men men
Ja visst är dom bra, men inte så bra att detta kan räknas som en skandal. Dom gjorde 7 mål i gruppspelet, varav alla i samma match, mot slagpåsen Nordkorea. Sen blev det inga fler mål. Ronaldo är deras ända riktigt stora stjärna, och det räcker inte. Speciellt inte när inte han heller levererar.
Kylskåpet albiol :P Tänker också på senaste (tror jag) el clasico :P
http://www.youtube.com/watch?v=vE_bdgAeWHg
Haha vad blåst han vart han som vart tunnlad
eller bara bara helt bortfintad?
Holland - Brasilien
och
Uruguay - Ghana
vilka tror ni vinner idag? :)
brasilien och uruguay