Oj, 4-1 till AIK. Jag har hittills totalfel. :D
Utskriftsvy
Oj, 4-1 till AIK. Jag har hittills totalfel. :D
aik :wub:
Döööö hv
Frågan är vad fan Andersson gör i kassen! Stefan tillbaka hade suttit fint!
17-3 i skott sista perioden! Så ska dem spela, fast hela matchen! Aja, dem får se till att vinna resten!
Luleå!! :d
Tyst Skoterraggare
Vilket extremt skamlig klack ni har som rent av snor dif:s ramsor och sånger, jag kokade inombords när några samer började sjunga klockan slår och klappar i takten som några mongolider från det där tv- programmet En annan del av köping.
Skaffa några egna ramsor eller lägg ner verksamheten!!!!! :ranting:
Hahaha:D! vi är bäst ;) har dock ingen skoter :unsure:
sen om vi är samer och mongolider, ta en närmare titt på dig själv, du är nämnligen stockholmare.
Det är så sjukt töntigt och störande att höra på det där 'Kom på något eget och sluta sno våra ramsor'. För det första har du väl ingen aning om vem som var först med den, och ni har säkert 'snott' den av någon annan också isåfall...
Det är ungefär som att ingen annan får ha på sig likadana byxor som du har på dig, för du hade dom på dig först.
Får se imorgon när ni kommer till hovet;)
8000 pers kommer stå och sjunga "En jävla massa Bönder" så ni lär skita i brallan.
Dessutom kommer det vara 8000 halsdukar i olika färger som kommer att göra så ni inte vill tillbaka hit igen
Länkar ett smak prov
http://www.youtube.com/watch?v=waWdE...feature=relmfu
Och varför inte "Klockan slår" i dess orginal version med ett sjujävla drag
http://www.youtube.com/watch?v=6iAv4DTX5bM&feature=relmfu
Avslutar med ett fantastiskt tifo
http://www.youtube.com/watch?v=vVfq-KKkis4&feature=relmfu
Snälla var tyst
Buhu, vi blir säkert jätte rädda:P
och att ni sjunger bönder är bara et bra tecken, för det betyder att ni aldrig varit här uppe i norrland :wub: För stockholm består ju bara av spännisar, betongbögar och fjortisar:P
Okunskap. Yes!
Och btw, jag är ingen hockey fantast, så bryr mig inte vem som vinner, Basket är mer intressant.
men det är alltid kul att retas med stockholmare:huhu:
segRRRRRRR!
Imån får fan Hv ta och vända! Hemmaplan och allt, om dem spelar som dem gjort i dem sista perioderna dem två senaste matcherna borde dem kamma hem det! Kan fortfarande inte släppa tanken på att Andersson står i mål under ett slutspel! Larsson är så mycket bättre! Ännu bättre hade det vart om Liv kom tillbaka!
Det med, men Andersson är långt ifrån lika bra som Larsson imo. Hv har haft det svårt i anfallszon ja, rör sig sakta och slött på isen, blir inget flyt i spelet liksom. Dem har alltid spelat bättre i sista perioden och pressar på bra, som i matchen i måndags, 17-3 i skott i 3:e perioden, dem pressar som satan i slutet. Dem måste börja pressa redan från början! Sen hade Aik verkligen inte vart så bra utan Fasth i mål, helt klart elitseriens bästa målvakt i nuläget, han gör verkligen en stor del av Aik. 97.10 % i räddningsstatistik.
Hv kan ju så mycket bättre, dem får bara inget vidare bra flyt i spelet.
Som sagt inte anderssons fel. Fast larsson kommer ändå stå i morgon. AIK har helk klart varit det bättre laget och att anledningen till att hv varit bättre i tredjeperioderna har ju varit att aik i förstahand försvarar sin ledning och att hv gjort allt för att få in en reducering.
Vilka tror ni vinner i år? Tror färjestad tar hem de! Inte bara för att jag håller på dem utan de har varit riktigt bra på slutet och har börjat vinna på hemmaplan igen.
Om man tittar spelmässigt så har ju Hv bättre spel i sista perioden varje match typ. Säger verkligen inte att det är Anderssons fel men tycker inte han ska stå i ett slutspel då Larsson är mycket bättre imo.
Hoppas verkligen inte att Färjestad vinner. Själklart vill jag att Hv vinner, men om jag måste säga ett annat lag jag hoppas på så säger jag Saik, dem har spelat bra denna säsong!
STOR uppförbacke för DIF nu 3-0 i matcher till luleå:D
EDIT; till och med 3-0 :wub:
Domarjävel, så jävla dåligt
fyfan... komigen nu dif ! nu vänder vi !
Sitter och hoppas på att Hv vänder imorgon! Att vända 0-3 till 4-3 vore ju legendariskt! Hv har ju ändå haft spelet, speciellt i den senaste matchen, surt bara att Falk fick matchstraff. Så om några kan vända detta är det Hv! Nu kör vi! :wub:
Idag spelar HV sin sista match!
Ser fram imot att slippa huvudkonkurenterna Hv och frölunda när färjestad gått vidare till semi ;)
gött med förlust för HV i kvarten! dock är AIK lite väl farliga :thinking:
som SAIK:are måste jag ändå säga att Lindström och Lehtonen är "-Sämst när det gäller"...
tur att sånna som jimmie ericsson m fl kliver fram nu i slutspelet iallafall :)
kanske vinner 1 eller 2 matcher men fler tror jag inte det blir för hv. Tycker aik hade spelet de första matcherna fast hv hade tryck i sista perioderna vilket är ganska naturligt eftersom de jagar. Förra matchen var det väl ändå hv som hade taktpinnen.
vore gött! Tycker fbk ändå har underpresterat mot brynäs fast har ju ett väldigt bra facit mot aik i år så får hoppas att de håller i sig om de möts i semin :)
Och DÄR har hv71 spelat sin sista match för säsongen! Skadeglädje!!!
Starkt jobbat av gnäget även fast det känns tungt att säga det.
Forza Dif
haha, pinsamt! lär sova riktigt gött idag :D
Fyfan va kasst, hoppas verkligen att Saik tar hem det i år asså. Aik förtjänar det verkligen inte, bara Fasth isf.
Hoppas på Saik nu!
DIF kommer stupa.
hatar DIF's klack. tillbaka till skansen med dom!
Riktigt kul att HV71 blev utslagna. Lite kul att ge tillbaka efter all skit man fått som Frölundait detta året...
Ge mig ett A
Ge mig ett I
Ge mig ett K
Va blir de?!
Och DÄR var färjestad i semi! :D
Djuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurgååååååååååååå ååååååården, vi är bäst i staaaaaaaaaaaaaaan!