du kan stå med mig och zirre och dom :nono:
Utskriftsvy
de vore ju ett stort plus med cruise dit :)
Alla från mnf skulle stå på samma ställe, bara de som rejsar eller de som kollar också?
fan värkar som det är dåligt med att nån vill köra mig :( vår väll ta tåget;)
var ska vi stå då ?? :p
vettefan, inte vart där på 2 år så kmr inte ens ihåg hur det ser ut:P
1.anti_speedy
2.vongyllis
3.sewa
4.Hyper_Pontus + kompisar
5.team IMD med minst 4 hajper
6.Nilsson- med ts2
7.BernhardssoN_91
8. Greger och kanske Aqua.
9. polski_sachs
10. Findus
11. buppen
12. 4gg3
13. tjockis
14. p12ftw + kompisar
15. Henke , kommer med arken + några kompisar
16. ternmyr + polare
17. Viking^ Om sendan blir klar och om jag hittar nån som kör mig.
18. Niklan + Någon polare möjligtivs
19. DaTTe
20.Sockerpojken
21.Puttrish med kompisar
22. DerbiMikael med minst 5 polare
Vilken tid börjar det ? Måste veta så vi vet när vi ska lämna värmland :) Det där med roterande saker ? Vad menas ? Ser fram emot detta :D
1.anti_speedy
2.vongyllis
3.sewa
4.Hyper_Pontus + kompisar
5.team IMD med minst 4 hajper
6.Nilsson- med ts2
7.BernhardssoN_91
8. Greger och kanske Aqua.
9. polski_sachs
10. Findus
11. buppen
12. 4gg3
13. tjockis
14. p12ftw + kompisar
15. Henke , kommer med arken + några kompisar
16. ternmyr + polare
17. Viking^ Om sendan blir klar och om jag hittar nån som kör mig.
18. Niklan + Någon polare möjligtivs
19. DaTTe
20.Sockerpojken
21.Puttrish med kompisar
22. DerbiMikael med minst 5 polare
23. Jonte_boy (Ts2) Och willepöjk (Red revo)
1.anti_speedy
2.vongyllis
3.sewa
4.Hyper_Pontus + kompisar
5.team IMD med minst 4 hajper
6.Nilsson- med ts2
7.BernhardssoN_91
8. Greger och kanske Aqua.
9. polski_sachs
10. Findus
11. buppen
12. 4gg3
13. tjockis
14. p12ftw + kompisar
15. Henke , kommer med arken + några kompisar
16. ternmyr + polare
17. Viking^ Om sendan blir klar och om jag hittar nån som kör mig.
18. Niklan + Någon polare möjligtivs
19. DaTTe
20.Sockerpojken
21.Puttrish med kompisar
22. DerbiMikael med minst 5 polare
23. Jonte_boy (Ts2) Och willepöjk (Red revo)
24. Huttibari
någon som kan fixa karta =)?. och måste man täcka tändningen `? :)
1.anti_speedy
2.vongyllis
3.sewa
4.Hyper_Pontus + kompisar
5.team IMD med minst 4 hajper
6.Nilsson- med ts2
7.BernhardssoN_91
8. Greger och kanske Aqua.
9. polski_sachs
10. Findus
11. buppen
12. 4gg3
13. tjockis
14. p12ftw + kompisar
15. Henke , kommer med arken + några kompisar
16. ternmyr + polare
17. Viking^ Om sendan blir klar och om jag hittar nån som kör mig.
18. Niklan + Någon polare möjligtivs
19. DaTTe
20.Sockerpojken
21.Puttrish med kompisar
22. DerbiMikael med minst 5 polare
23. Jonte_boy (Ts2) Och willepöjk (Red revo)
24. Huttibari
25, Tunecity + typ runt 20 - 30 polare
26. ILO_Gurra med 3st moppar(vet inte helt om jag kommer, men mina polare kommer!!)
1.anti_speedy
2.vongyllis
3.sewa
4.Hyper_Pontus + kompisar
5.team IMD med minst 4 hajper
6.Nilsson- med ts2
7.BernhardssoN_91
8. Greger och kanske Aqua.
9. polski_sachs
10. Findus
11. buppen
12. 4gg3
13. tjockis
14. p12ftw + kompisar
15. Henke , kommer med arken + några kompisar
16. ternmyr + polare
17. Viking^ Om sendan blir klar och om jag hittar nån som kör mig.
18. Niklan + Någon polare möjligtivs
19. DaTTe
20.Sockerpojken
21.Puttrish med kompisar
22. DerbiMikael med minst 5 polare
23. Jonte_boy (Ts2) Och willepöjk (Red revo)
24. Huttibari
25, Tunecity + typ runt 20 - 30 polare
26. ILO_Gurra med 3st moppar(vet inte helt om jag kommer, men mina polare kommer!!)
27. Danne , kommer om tändningen fungerar som den ska :)
Inget stunt?
det blir 150 meter sprint!
kommer dit me min yamaha dt50r me 70cc och 24mm pwk köra några race får se hur de går hoppas på en najs dag :mohaha::mohaha: :rolling: :cool: :P och piska ´greger den hales moppe :mohaha:
Haha.
kommer komma dit med min hojj + samtliga i teamet men tyvärr går inte min hojj som förväntat och kommer därför inte vara så kul att tävla men vi får see kommer vara kul att komma och träffa alla i alla fall så får vi se på körningen:D
Finns det ingen som kan tänka sig att "hålla" i en cruising? det skulle uppskattas!
Gå upp ännu tidigare? Folk e inte friska...