Ja att döda ungdomar är ju skitbra, då fattar säkert folk.
Jävla jubelåsna.
Utskriftsvy
Tycker också att nivån är rätt låg här inne. Den ena ska skryta om sina helsjuka moppar han/hon tydligen haft. Den andre ska bara klaga för att det ska så vara. Sjukt tråkigt!
Skippa personangreppet nästa gång, så ska du se att du slipper få skit tillbaka ;)
filmen e borttagen:ninja: