Cruiset kommer in ca 12.30 efter det så börjar racen men du får komma när du vill innan det och efter givetvis :)
Ni kan stryka elkeR från listan då min moped är på lackning.. Men förhoppningsvis kanske man kan få någon snålskjuts från någon kompis!
Håller helt med Mattman! Finns inget direkt cruise från NORR!
Till senare år tycker jag ni borde skaffa ett cruise som kommer från Upplands Väsby eller lite längre in?
Kanske rullar dit, fast i bil då.
Tanken är att de som kommer Norr / Väster ansluter sig och kör gemensamt. Finns det ingen som kan leda en körning, utgår helt enkelt den sträckan och man som person får ta sig till närmsta samlingsplats.
Med Norr/Söder menas det som ligger på respektiv sida utav Gamla stan.
Låter härligt! Man skulle ju kunna mötas någonstans runt Sollentuna och sedan cruisa mot Bromma och möta det nuvarande Norrorts cruiset?
http://img521.imageshack.us/img521/4501/dsc01594o.jpg
Starta det cruiset själv då? Du är välkommen att dra igång det om du känner dig manad, inte arr. som har hand om cruisingen helt utan det är på egen begäran från respektive cruise-ledare som det har startats.
Inget som säger att du och dina vänner inte kan leda en cruise från Väsby om ni vill.
ohhhff ! nära nu ! sjukt taggad ! skiter i bike showN , åker OFC på frihamnen ! :wub:
:wub: :wub: JALLA! TAGGA TILL NU FÖR I H*ELV*ETE !!!!!!!!!! Drygt 1 dag kvar sen kör vi för f#n :wub: :wub:
Så jävla skönt att för nån gångs skull slippa att behöva plocka med sig mopeder och dylikt. :D
edit: fel tråd :O men är taggad som fan :)
Fasen har en jäkla massa mek kvar innan! Måste fan spänna remmen och skruva åt lampan ;)
Ska bli lite kul me moppeträff, händer ju inte varje dag :)
Ser ut o bli bra väder också!
vad heter gatan där meetet är? tänkte åka dit men åker med GPS.
Blir cruisen från norr ändrad eller? Det är ju som sagt Stockholm Marathon...
Ses imorrn, ska ut och leka nu :) pöss
vet inte om jag ska till frihamnen eller till custom bike show.
vad tror ni blir roligast?
Äre några som kör söderort ? Kommer med ett par :)
ja, här har du mig och är det något speciel tid du vill ha är det bara att säga till.
Vill ni ha kontakt med mig så finns jag på 0734089014
FAN VAD TAGGAD JAG ÄR!!!! Och det där med cruise ifrån Väsby eller liknande, jag kan kanske ta ansvaret nästa år ifall det är fler intresserade och fler som kommer från det hållet.
Jag och en polare kommer på min moppe och farsan ville med med sin MC och skjutsar min andra polare :D Sen ska pappas kompis och hans kompis ta bilen till Frihamnen med moppar på släp :D Sjukt kul! Ses där folket!
Nån mer än jag som kommer få svårt att sova? ^^
Kommer inte att komma förbi , så ta en massa bilder/filmer vore kul! Parden , förstår vad du menar när saker och ting inte kommer i tid :P
Bilen och släpat packat. Kommer tidigt:)
melon hur tar du dej in i morn ? :)