ahha en eslövs bo
vilken linje går du?
Utskriftsvy
1.Vad har du för jobb och vad gör du där? Fjärrvämrekraftverk (Tror det deter så..). Köra runt pellets osv...
2.Hur fick du jobbet? Farsan jobbar på ett elbolag, så han kollade upp om jag kunde vara där.
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du? Måndag - Fredag. 71 kr/h
4.Hur länge ska du jobba? Tre veckor
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte? Ja varför inte? Köra truck är ju kul ;)
8-9:an hade jag.
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
fastighetsmäklare typ.
klippagräs. skrapa hus. måla hus osv osv. allt möjligt
2.Hur fick du jobbet?
pappa kom hem och sa att jag skulle börja jobba haha
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
08:00-16.00 . 50 kr timmen
4.Hur länge ska du jobba?
3 veckor
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
ja då.. chill och åka gräsklippare hela dagarna
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
svetsa upp balkar. målade balkar. borra balkar. svetsa olika skit. osv osv
göra ett nytt fryshus
2.Hur fick du jobbet?
pappa jobba där och han behövde hjälp
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
07.00-17.00. 118.50/h
4.Hur länge ska du jobba?
1 vecka
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
ja de va roligt
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
nu i sommar har jag. skrapa hus. och måla
2.Hur fick du jobbet?
pappa kännde killen som behövde hjälp hahaha
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
70 kr/h och börjar och slutar när jag vill
4.Hur länge ska du jobba?
hela sommarlovet
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
nej. det är sjukt jobbigt att stå och skrapa ett hus..
då inserman hur liten den där jävla skrapan är ;)
Just nu har jag på kommun vilket suger, hoppas på att få sommarjobb på mitt praktik ställe när jag är klar där. Om det blir så skiter jag i kommun måste ju ha pengar till sprinter projektet. :(
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
Audi i Göteborg, recondar bilar!
2.Hur fick du jobbet?
Farsan är verkstadschef där.
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
07.00-16.00. 119 kr/h
4.Hur länge ska du jobba?
5 veckor
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
yes, men ni lär aldrig få det! ;)
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
Kamin & Skorstenskillarna. hjälper till med ny installationer osv.
2.Hur fick du jobbet?
Syrrans kille äger företaget
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
varierande tider. 110 kr/h svart.
4.Hur länge ska du jobba?
Ingen aning men blir nån vecka eller två!
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
Yes, men ni kommer aldrig få det ;)
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
Elektrikerservice Massa el jobb
2.Hur fick du jobbet?
Genom syrrans kille
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
Vet inte detta än
4.Hur länge ska du jobba?
Vet inte detta än heller
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
Yes, min kommer aldrig få det ;)
De här e mina 3 jobb i sommar iaf :) orka bada o sånt.. jobbar hellre och tjärnar pengar och dricker öl efter jobbet istället!
Gillar att du skriver ut företagsnamn och att dem betalar din lön svart! (: Om ändå skatteverket hade delat ut hittelön..
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
smedslärling entreprenad, fastighetsskötsel, smide osv.
2.Hur fick du jobbet?
praktiserade där i skolan
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
80/h 5-17. varierar lite i tiderna
4.Hur länge ska du jobba?
till första juli
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
ett awesome jobb för den som vill jobba ute hela dagarna. men det är inge jobb för morgontrötta och osociala människor.
5-17? :O jobbigt
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
Bilplåtslagare på Toyota centers plåtverkstad. Lagar krockskadade bilar.
2.Hur fick du jobbet?
Genom min praktik jag hade där.
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
6.00-12.30/11:30-18.00. Lön vet jag inte än, men bara erfarenheten man får gör jobbet värt.
4.Hur länge ska du jobba?
4 veckor
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
Ja, jag rekommenderar det om man läser till karosseritekniker.
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
EkoMiljö & Mark, ska klippa gräs, rensa ogräs osv.
2.Hur fick du jobbet?
Genom farsans polare som kände ägarna av företaget
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
7.00-16.30 Mån-Tor
7.00-14.00 Fre
68kr/timme
4.Hur länge ska du jobba?
4 veckor - Vecka 24-28
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
Vet inte, inte jobbat än
När man väl jobbar så äre lika bra att man jobbar, skulle avsky att bara jobba några få timmar per dag :bla:
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
: Volvo, skruvar bilar.
2.Hur fick du jobbet?
: Praktik.
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
: Money får vi se med. 7 till 4.
4.Hur länge ska du jobba?
: vet jag inte än!
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
: Både ja och nej, varför orkar jag inte beskriva :rolling:
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
Målare
2.Hur fick du jobbet?
Måleriet fick jag av kontakter
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
Måleriet 121/timmen, 7-19 (jobbar in fredagen samt kör 7-14.30 på torsdagar)
4.Hur länge ska du jobba?
Tills jag inte vill mer
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
På sommaren är de skoj som fan, Vintern är för lamt !
råka trycka påå fel.
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
Allt i allo jobb(köra traktor,målar osv) på mamma jobb. (ridskola)
2.Hur fick du jobbet?
Genom mamma
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
86kr/timme 7-16
4.Hur länge ska du jobba?
3 veckor
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
Roligt är bara tjejer där man kan sitta och snacka lite skit med dom:huhu:
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
Liseberg, kock.
2.Hur fick du jobbet?
Sökte.
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
112:- i timmen + ob och sommarersättning.
4.Hur länge ska du jobba?
Hela sommaren.
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
Kan man hantera stressen så varför inte, mycket kreativt yrke.
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
Kåbo golfklubb, trädgårdsarbete.
2.Hur fick du jobbet?
Sökte via kommunen.
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
51kr/h men vet inte tiden.
4.Hur länge ska du jobba?
jobbar första 1/3 av sommaren.
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
Vet inte, har aldrig jobbat där förut :) .
Yes, 5 dagar kvar från och med idag! =) Jag oroar mig inte direkt, just nu iaf. Är man duktig finns det jobb, det har jag märkt. Jo precis, Liseberg är bara sommaren för mig iaf, det är ju visserligen öppet i vinter med. Men jag vill ha något mer fast efter sommaren.
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
Soppgubbe, ska åka med soppbil å lära mig lite. kanske köra lite sen med.
2.Hur fick du jobbet?
praktik å frågade sedan om dom hade plats öppen.
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
128kr timmen. 12.00-20.00
4.Hur länge ska du jobba?
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
jadå. bra sätt att komma in i branschen som lastbils chaufför och det brukar vara beting vilket betyder att man slutar när man är klar.
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
Först slavgöra hos kommunen, osäker på arbetsuppgifterna. Sedan blir det jobb på en IT-avdelning. Där är det formatera hundratals datorer, installera kassamaskinvara osv..
2.Hur fick du jobbet?
Kommunens ansökan. Avslutar just min 5 veckors praktik som ger jobbet på IT-avdelning, + min snälla far som är chef
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
6H/dag hos kommen. Vet ej tider. Tjänar där 80kr/h. Ungefär mellan kl 8:30-17:00 på andra jobbet. 8H+30min lunch. Vet inte vad jag kommer tjäna än, men utöver lön får jag hundratals utbytta datorer att sälja privat.
4.Hur länge ska du jobba?
3v hos kommunen + 5 veckor på IT-avdelningen. Har lite ångest över att hela lovet går.
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
Kommunen är väl gränsfall, ofta slavgöra för småpengar. Har man tur hamnar jag på samma ställe som förra året, vilket innbebar ca 40pers på vad det egentligen behövs 10pers. Det blev mycket bada, fotboll och sluta tidigare. It-avdelningen ger mycket erfarenhet så det rekommenderar jag.
6. vad ska pengarna gå till?
Suzuki GSX600F
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
Ska jobba hos Södermalms kommun SDF, inom service. Kommer bli att måla, snickra, flytta saker internt m.m
2.Hur fick du jobbet?
Sökte hos kommunen.
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
6 timmar per dag, tiderna bestämmer vi första dagen. Kommer tjäna 72kr/h
4.Hur länge ska du jobba?
3 veckor
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
Det får jag se men det låter inte helt fel hittils, hoppas dom man jobbar med inte är så dryga bara :)
6. vad ska pengarna gå till?
Dricka, mat, köpa finare moppe eller cross, kanske spara lite för bil också.
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
Städpatrull, Antar att man går på parker och städar. Fast det är deg då man får mycket sol och är med en polare.
2.Hur fick du jobbet?
Sökte genom skolan
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
Vet inte riktigt vilka tider, Men får 4000 ungefär
4.Hur länge ska du jobba?
14 dagar, updelat i 3 veckor
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
Det får vi se!
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
S.k PPP-jobb (Prova på praktik). Inom vaktmästeri/flytthjälp
2.Hur fick du jobbet?
Gick till kommunen och frågade om det fanns platser över (Sökte efter ansökningstiden gått ut)
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
Jobbar 7-11 (perfekt tid). 52.50kr i timmen :(
4.Hur länge ska du jobba?
I tre veckor, 15 dagar.
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
Ingen aning, lönen är ju kass dock, men bra erfarenhet.
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
Hjälpa till lite på en restaurang, eventuellt på en minigolfbana med.
2.Hur fick du jobbet?
Bodde på samma gata som en som jobbar där.
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
Tider vet jag inte, lite strötimmar då och då förmodligen. 75kr/h
4.Hur länge ska du jobba?
Det vet jag inte, ska kontakta han nästa vecka och höra med han.
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
Samma sak där.