Ursprungligen postat av
webbe
Jag svarar lite segt men jag har varit upptagen hela dagen och när jag kommer hem ser jag.. ja kaos?
Du fick fem dagar för att du vägrade följa reglerna, jag gjorde det mycket p.g.a. din attityd. Fem dagar är inte mycket, men tillräckligt för att visa min poäng. Sen försöker jag faktiskt att fixa alla trådarna, men det är inte lätt.
Jag försöker att fixa alla, och nej, jag har ingenting speciellt emot dig. Jag har haft respekt för dig då jag sett dina projekt och så innan men det gör ingen skillnad, du bröt fortfarande mot en regel.
Jag kan inte se alla perry, det är helt omöjligt för folk som faktiskt har ett liv. Du som medlem kan gärna hjälpa till med den underbara "rapportera"-knappen. Jag kollar två till tre gånger om dagen om något inlägg blivit rapporterat så du kommer att få snabb respons.
Syftade du på mig så känner jag i princip ingen på forumet utom Holmqvist och Sebbe lite, dock ser jag aldrig Sebbe i marknadsdelen där jag är mest aktiv på moderatoruppdrag så det gör ingenting.
Du har svaret rakt framför dig, jag kollar väldigt ofta in på kvällskvisten och kollar de senast startade trådarna. Nu råkade en av dessa vara din och du följde INTE marknadsmallen så jag sa till dig. Jag varnade nog ärligt talat dig efter att du skrivit någonting mot mig bara för att visa att du inte står över reglerna. Säger vi till dig att följa reglerna och du ifrågasätter det så får du en varning, sen att du blir mer sur och gnäller mer gör det inte bättre på något sätt.