inte många vetteranare kvar... kommer bara nya som man aldrig sett haha
Utskriftsvy
inte många vetteranare kvar... kommer bara nya som man aldrig sett haha
Vill ju se vad som hände med P2R mopparna och ATR :(
Ganska gammal post, fullt medveten om detta...
Hur som, behövde receptet själv och: http://www.garagego.se/forum/guider/...-guide-recept/
Lite skillnad på detta forumet och det gamla i och med att man var tvungen att "ansöka" om medlemskap på det förra forumet. Dock tycker jag att det funkat bra hit tills ingen som blir trackad och stämningen är bra! Det är bra att alla "nya" medlemmar kan lära sig av oss som börjar bli äldre inom det hela.
Länge leve MoppeNet!
Tråkigt som tusan att allt folk finns kvar.. men jag känner skillnad på stämningen här sen det startade. Vi kommer tillbaks, eller hur grabbar?
riktigt tråkigt att dom la ner det gamla asså . Jag har haft det förra moppenet som startsida sen 2007 . och alltid tyckt det varit skit kul att vara inne och läsa allt möjligt kul! så bara lades det ner och helt plötsligt kändes det nästan inte värt att vara inne på datorn mer ..:nooo:.
Men som nån annan skrev så kan man inte få allt. Är glad över att dom skapa detta forum men har inte hittat riktigt samma gnista här som det var förr.
Vill ha alla gamla trådar och medlemmar hit :(
Var kul och läsa alla trådar som "legenderna" skapade mm..
Var glad för det ni har, och gnäll inte över det ni inte har.
Haha, konstigt att han piskar "riktiga" hypercylindrar med den portade sportcyllen då... :rolling:
Det har genom åren kommit en massa skit ur din mun ArvidsZon, kanske är dags att skaffa lite kött på benen och bevisa att du inte bara är en uppkaxig fjortis bakom din 24" wow-skärm..
Har inte sagt att det är en sportcylinder vad jag vet, däremot använder jag ingen 24" skärm eller spelar wow,
Kör på en alldaglig laptop på 15" och det är konstigt att min sportdator piskar wow-datorer.
Nej, du kom på mig, nu måste jag ju äta lite mer och bli fet :(
Mer av denna trevliga delen av forumet, älskar alla som kan dra till med en liten humor snutt i inläggen detta är trots allt inget jävla snack om man får ha en "hyper" (vongyllis ta inte åt dig) eller en hyper. Så lägg ner skitsnacket nu grabbar och låt det flöda moppe-snack häromkring istället!
Rexxy, fixar du min med? Vart reggad runt 2034 någonting.
Ni som har era projekt där kanske aldrig kommer kanske aldrig se dem igen.
Går inte och komma in på sidan längre..
Fattar inte varför nästan allt utom stuntavdelningen fanns på garagego, sidan blev ju inte bättre utan den.. :rolling:
btw, Rexxy kan du ändra mitt reg datum med?:wub: Reggade mig i mars eller april 2007
Ändra mig till augusti 06 :D
Hade inte de befogenheterna konstigt nog.