Nu är stunt moppen klar inför frihamnen! Nu ska ja bara fixa min stunt Roxx och polarens Mrx så kommer vi ner och bjuder på riktigt stunt :)
Utskriftsvy
Nu är stunt moppen klar inför frihamnen! Nu ska ja bara fixa min stunt Roxx och polarens Mrx så kommer vi ner och bjuder på riktigt stunt :)
skulle ni inte kunna ha en klass för orginal mopeder med 50 cc?
Hej
Är ganska ny här på forumet. :)
Har en Piaggio Ciao som är otrimmad, så kommer väl upp i max cirka 30km/h.
Undrade om jag kommer kunna hänga med på detta event eller blir jag från åkt av alla??? ;)
Team rapido anmäler sig till sprint racen förare ett rasputia(jag) på hyper gilera runner och jojje på sliroxx hyper hoppas våra anmälan kom fram nu så vi inte står där och inte får köra skiten ur våra hypprar:)!
Finns chans att jag glider dit med bilen och spanar in läget, utan 2hjuligt fordon dock :(
Är det bara massa "köra-snabbast-vinner-internet" hela dagen eller finns det tex ett område för utställning där folk kan titta på vackra saker? Sist jag var på frihamnen så var det mest massa lagom vassa motorer som satt i mopeder som såg ut som om nån snott dom från en skrot, och en hel del småbarn som inte förstog hur man satte på sig en hjälm. Plus att sist jag var där så var det nån som tyckte det var kul att se om jag kunde köra till norraste norrort utan luft i mitt däck.
Min fråga är nog följande; Är det här ett seriöst event, eller är det fortfarande bara en hemsk olycka som väntar på att hända?
Jo men så lät det sist jag var med också :) "I år kommer det komma SKITSNABBA byggen, så i år är vi seriösa!"
Men min fråga kvarstår, kommer det bara var massa tävlande eller kommer finnas folk som kommer dit med något som är värt att titta på?
Synd att en bor i östergötland :/
Vilka är det som ska tävla?
föranmälda är: Rexxy, derbi crille's kompis (okänt namn?), lennart, ev någon till från västerås. Några till även som velar, men går som sagt att anmäla sig på plats innan.
jag kommer, och racear, om farsan orkar köra upp!
Men anmäler mig på plats isånafall
http://imageshack.us/a/img855/9337/dsc0302wm.jpg
http://imageshack.us/a/img594/9921/438043dbef89355.jpg
Är de ens några som kommer komma dit ?
Är det 100% chans att cruiset kommer stanna vid skogskyrkogården :D? tänkte komma med där och vill verkligen inte missa det.
Jag kör det med min Bidalot-hoj.
I övrigt så höftade jag. Pratade rent generellt. En välinställd racehoj med en grym high-end setup med rätt förare åker med lätthet 110-120+ på den sträckan. Har du totalt missat holländarna, tyskarna, fransmännen och italierna?
Ta och återkom den dagen du har lärt dig att ställa in en motor och kör 9s blankt på 201m. Hejdå din lustigkurre. :)
Ja de va ju som alla andra frihamnen!
Kommer dit, regn, genomgång, regn, lite stunt, regnregnregnregn, folk drar, sen slut! :)
Blev dock liiite race i slutet, när alla hade dragit... För då hade regnet upphört.
Blev mellan mig och Lennart, vem som vann? Det ni! ;)
lennart förlora och skyller på kopplingen, pfft, din är bara bättre :3
Uppskattar om ni som filmat kan skicka det bästa materialet till mig!
Kommer lägga upp min film imorgon, saknar en del material bara..
Längtar till nästa Frihamnen! :) Var ju första gången jag var där, och absolut inte min sista!
Nu är klippet uppe! Dela och följ min kanal vettja! :)
https://www.youtube.com/watch?v=rf8qZ4dPsOU