Gå upp ur sängen o gå o raka mig, sen gå till mor min. Flytta suger
Utskriftsvy
Gå upp ur sängen o gå o raka mig, sen gå till mor min. Flytta suger
Äta frukost...
plugga samhäll då jag har kursprov imon.. har dock inga böcker hemma
Köpa inlines:D
Sluta tänka på hur underbar jag är
Vara i skolan. Försov mig idag!
Sitta på bussen på väg till skolan.
Den jäveln var minst två minuter för tidig...
Gåupp ur sängen och sätta mig på cykeln o köpa lim o hämta ut min bensin kran :)
borde igentligen inte göra nåt, snart sätta mig i bilen till bussen (regnar) sen ska jag på min avslutning sen ska jag gratta min kompis som tar studenten på min skola sen ska jag till min flickvänsstudent :)
Tvätta ciaon och mecka lite :) tex testa ta bort ljuddämparen :ninja:
Köra med min nya förgasare, men nää det går ju inte för att saken till insuget är för liten -.-
Mecka bakaxel.
Men disk, disk och åter disk står på dagordningen.
jepp :( dellorto phbn 16mm :/
jobbigt :/ *köpte* min arreche 17,5 från motocity för ett tag sen, sen märker man att det inte passar :S men snackade med han, så kan byta tbx mot en annan förgasare, bara att jag måste hitta en som passar :P cykelkraft hade ingen, snackar me racingplanet just nu
Borde gå och sätta mig på bussen, men orkar inte...
Test köra Maxi'n, men vågar fan inte.. :P
Startade den förut, gick rätt fint men han varva upp på "högsta" när man hade chooken i, drog ner chooken..samma sak(varva lite mindre..efter en stund dog den) ...haha jag kan bara gasa typ 1-1,5cm på rullen innan stoppet blir:rolling: "Hemmabyggd" snabbgas is the shit:huhu:
Men tror det kan vara så att han varvar så mycket på chooken ända tills motorn blir helt varm..ska pröva nu då!
hah okej, du vet inte om denna råkar passa ? http://www.racing-planet.se/reservde...d5dfbc3935a265
Åka till BK, köpa mig något nyttigt och miljövänligt att äta. Kanske passa på att göra en undersökning bland kvinnor i åldrarna 14-18 i Libresse namn och fråga hur många gånger de gjort det. Sedan kommer såklart följdfrågorna, eller andra sorters följder..
Eller bara gå upp och hämta lite rester. Vad vet jag?
Jag borde gå ut och ta frisk luft. Jag har lite skallebang.