jaa, för det är ju varje dag man ser ufon :nooo:
Utskriftsvy
Hittade nåt ganska intressant om WTC 7.
http://www.youtube.com/watch?v=6mxFRigYD3s&feature=fvw
BBC berättade att WTC 7 har kollapsat ett tag innan den gjorde det, lite kul är det ändå.. :P
Jag är väldigt skeptisk kring konspirationsteorierna omkring bl.a 9/11.
Vi, som är helt oinsatta ungdomar från Sverige, har inte direkt någon tyngre åsikt kring dessa konspirationsteorier. Vi läser bara vad andra mer insatta skriver, som är partiska.
Hur man en vrider och vänder på det så var 9/11 ett mardrömsscenario för USA. Nasdaq och Dow Jones kraschade rekordartat och det har fortfarande inte återhämtat sig.
Om nu USA själva låg bakom det hela så kan jag inte sluta tro att dem skulle gjort något smidigare än att spränga ner dem två största byggaderna i centrala New York. Antalet frågor, som också ställdes efteråt, skulle bli enorma och jag kan inte sluta tro att USA skulle förstått detta.
Och om nu dessa privata bankmän från The Fed ligger bakom det för att få mer pengar och makt så skulle även dem kunnat göra miljoner andra saker som skulle varit smidigare och gett mer resultat...
Att ge sig på några terrorister i grottorna i mellanöster är nog inte vad dom tänkte sig.
Om dom nu ens finns så sitter dom nog istället och smaskar kring idéer om hur dom ska stoppa/ ta fördel av Kina/India och dess blivande stormakt.
Obama tror jag inte är under några tyglar av illuminati, han blev framröstad av USA's befolkning.
Det fanns ett tjugotal lovande presidentkandidater förrförra valet. Påstår ni att alla dem var under kontroll av illuminati ifall att dem nu skulle få makten?
Om ni ska se någon av Zeitgeist filmerna så måste ni verkligen ta på era källkritiska glasögon. Kolla upp alla relevanta påståenden hos tillförlitliga källor.