Ja okej, då gäller det bara att försöka övertala morsan då.. ;)
Utskriftsvy
Har blivit sugen på att pierca läppen, men hur är det när jag inte vill ha piercingen mer? Hur fint läker hålet igen och vad händer om det inte läker? :O Man kan ju lixom inte gå runt med ett hål i läppen precis, hur gör man för att det ska växa igen?
gjorde de själv för ca 2-3 veckor sedan (hos en kompis) tog ut de i ca en timme för ngn dag sedan (kommer inte ihåg vad jag skulle göra men tänkte inte på att sätta tillbaks det) och efter en timme var de lite problem med att få i de igen,
sen beror de ju på ifrån person till person hur pass bra läkekött man har också men en polare hade snake-bite och fick ta ut det och de syntes inte efter en/två veckor typ
/nixzorzz
Funderar på att ta hål i båda öronen och börja töja :D Har redan ena ögonbrynet, men vore najs med nå mer :)
Då tryckte man i 2mm töjning i örat, 1,6mm töjningen gick så enkelt tyckte ja, så pressa i en större hahah! Känns ju liiiiite kan ju lova! :D
haha vänta tills du kommer upp till 22mm o råkar spräcka de... de känns LIIIIIIIITE ;)
//Nixzorzz
jävla fjollor alla är , 2 mm kännas haha? xD själv har man piercat sig på dom mest lustiga ställena..
just nu har ja dock 18 mm i båda öronen, i båda bröstvårtorna , en i brosket på örat , sen en i kotten ( ja ni tänker rätt) :)
8mm + två andra i öronen samt en i tungan.
Den ljusa stenen i brosket ska bytas till en svart inom kort!
Nyss töjt från 2mm till 3mm i båda öronen (A) gick lätt som en plätt den här gången :D
Varit inne på att pierca örat nu ett tag, men jag kan inte riktigt bestämma mig vare sig jag ska göra det eller inte, haha.. Ifall jag nu skulle göra det, hur skulle det bli om jag valde att ta ut den? Tar det lång tid för hålet att läka ihop?
Så jävla jobbigt att ha piercing i ögonbrynet, ibland råkar någon jävel rycka tag i skiten av misstag eller så åker man på någon smäll på skoj men fyfan va ont det gör, hänt mig typ 100 gånger nu och börjar blöda som fan.
.....
www.crazy-factory.com/
Sjukt billiga piercings och örhängen, beställde precis 3 Industrial stavar och 3 töjningar och 1 knayl för 89 kr :wub: frakten går dock på 45 spänn :huhu: