kör riejukillens citat: Du kommer aldrig hinna köra 2st motorer:gloria:
Utskriftsvy
Nåra fler träffar ?
annars är de dags att sätta sig och planera:nono:
antar att frihamnen är i gbg?
Frihamnen träffarna på detta forumet svar ja, men det finns även Frihamnen i Göteborg.
http://maps.google.se/maps?hl=sv&biw...ed=0CBsQ8gEwAA
Blire något LKPG meet i år? :hmm:
Nån som känner till nåt meet runt Halmstad området ? :)
jag ska ringa till bilsport imon och se om jag kan få igång en moppemeet i Emmaboda på laglig bana med gran och klocka, seriös tävling och stunttävling:)
Nova sesångs öppning
Nova Summer meet
Nova sesång avslutning
dessa som kommer vara, sen kommer de fler som e mindre seriösa
Låser här och hänvisar till http://www.moppenet.nu/showthread.php/6851
Håll all framtida diskussion där! :)