black ops imorgon. kan ju råka komma försent till skolan :D
Utskriftsvy
black ops imorgon. kan ju råka komma försent till skolan :D
Äntligen fick jag mitt ps3 :D :wub:
adda Henkaboy1337 :)
24 november!!!
Så kommer gt5 släppas. Endel har ju snott kopior av det färdiga spelet så detta datum är nig det riktiga :DD
GT5 :wub:
Official Car List
http://www.gtplanet.net/gran-turismo...cial-car-list/ Inge saab :(
Official Track List
http://www.gtplanet.net/gran-turismo...al-track-list/
gran turismo låter sick.. om dom bara kunde släppa det nån gång^^
själv lirar man bara bf:bad company 2 och mx vs atv reflex online lite då och då, men ni får gärna adda mig ni som vill, hipp0w heter jag :)
Funderar på köpa ett biiligt Ps3 BARA för Gt5 inget annat.
Signature Edition bokat för GT5 iallafall.
Släpps den 24 november, bekräftades igår. :)
http://www.blocket.se/lulea/Playstat...htm?ca=1_9&w=0
överpris?, vad ska man bjuda på det?
Jag är splittrad. Gillar inte banracing speciellt mycket. MEN ALLA mina kompisar ska köpa GT5 och ingen ska köpa Need For Speed Hot Pursuit... Vet knappt vilket jag vill ha längre. :P
Måste påpeka att jag älskar fortfarande Need For Speed Most Wanted. Sjukt grymt spel!
Nej, det var den 4 November som var satt som Eurorelease. Efter det har inget officiellt datum satts utan det är mer skitföretag liknande CDON och Ginza som spekulerat hejvilt. Webhallen var smarta nog att enbart bekräfta kvartal 4 som release efter tryckförseningen tills PSN och Sony gick ut med officiellt datum.
Vilken HDD det är är skitsamma då man ändå byter ut 2,5"-disken till en med valfri storlek. Det är inte direkt guld för att Samsung-disken i maskinen är en storlek större eller ej.
60GB-versionen med kortläsare och bakåtkompatibel mjukvara sägs även vara den mest eftertraktade konsollen, slutade tillverkas tidigt 2008 officiellt enligt Sony. Tycker det är kul att jag har en sådan konsoll tillverkad april 2010, fick hem den efter beställning från Sony. De har fortfarande ett större lager kvar utifall de får in garantiärenden. :)
Assassin's Creed Brotherhood. Ett hyffsat spel, men tar absolut inte 2an på storyn. Fightning moves är lite snyggare dock, samma grafik. Även lite weird att man inte kan galopera med häst utan den " joggar" bara :S
7/10
Köpte NFS Hot Pursuit idag. Galet vilket spel. Jag och Tobbe här på MNF sitter och lirar nu. Sjukt kul spel! Miljön och bilarna är helt otrolig! :)
kan inte ansluta mitt ps3 :P får upp felkod :P
Fick hem skate 3 idag, sjukt nice asså.. Riktigt go känsla oxå, nästan svårare på spelet än vad det är i verkligheten ju. :)
Inhandlade Assasins Creed: Brotherhood idag :) 444kr på mediamarkt. RIKTIGT bra spel! Har inte hittat något att klaga på än. Väldigt varierande uppdrag. Har inte kört något som liknar det andra än, och har kört i ca 5h nu :) Fått topp betyg på många spelsajter. Rekommenderas!
Du får ta lite screenshots och länka upp hit. :)
Nej, det är PSN som uppdateras. Mitt har varit inaktivt sedan middagstid.
Låter intressant! :)
Mindre än en vecka kvar till GT5 nu. :wub:
En kompis har fått GT5!!! Ska springa iväg till han nu o spela :D
Wiiiiiinnn!