trodde jag med men funkar ej :S
Utskriftsvy
är lvl 19 i 1:a prestige nu :D fett kul :D
hur klarar ni det utan att tröttna? Det här spelet är så otroligt mycket sämre än MW2...
Är man vad vid att lira mot taktiskt och vettigt folk räknar man inte med campers. Visst har man som rutin att "check your corners" men spelar man sitt objektive så finns inte alltid tiden. Nu sitter ju folk i varenda hörn med en claymore framför sig och väntar ut match efter match. Extremt tråkigt. Last stand en löjlig sak som inte ska finnas, det är ju bara allmänt tråkigt. Det är inte svårt att döda , men möter du 1v2 så är du körd. Man vill endå känna att man har lite odds med sig i större encounters. Speciellt med sniper blir det drygt då det suger en extra QS , med en bolt action ! :)
Min handledare på Volvo spelar detta :P höhö
På ps3