Ska du köra med en baotian 10" bakfälg på din hyper i fram?
Hör du inte hur konstigt allt låter , haha?;)
Utskriftsvy
har lallat ut och tagit bilder nu på fälgen , adda min msn om du inte får inbjudan , [email protected]
kinroad hjul , mt5 däck blinkers skärmar , Yamaha dt koppling , Dt tändning sålt !
puch reflektorn såld!
hur mkt för ett fräsht bakdäck och framgaffel till dt? är gaffeln slut eller fin och läcker den olja och är rostig?
Har du en underredskåpa, effektrör till Piaggio nrg mc3 -04?
Hur mycket för fiddy motorn cc?
Har du någon digital hastighetsmätare?
har inget bakdäck / eller bakhjul kvar tyvärr, gaffeln är från en kinroad o läcker inte olja men tror det behövs mera i den då den är lite säckig har jag för mig , men du får gaffeln riktigt billigt så klar!
har ett effektrör till piaggio yes , det finns på tradera , röret heter Lazer utlagt idag : http://www.tradera.com/Effektror-Laz...0704_136165315 ,
tror jag inte har kåpan tyvärr , men kan kika senare och återkomma med det :)
110cc , bara och buda på
nej tyvärr
har du något biltema luftfilter? :sly:
silvriga styret sålt
2 st k50 fälgar sålda + puch kröken
köp
bensinkran till puch magnum sålt! , köp nu har bla: neos bakhjul med nytt bakdäck ( dock biltema) som inte åkt en meter , honda xr8a framhjul , baotian 10''s framhjul , neosgaffel krona osv billigt!
fiddyn såld :D
mer delar nu! , aerox gaffel , nudebar till aerox + styling styre , aerox frambromssystem , aeroxframhjul
buda billigt billigt !
nya bilder på de nya delarna
Har du jog r kåpor?
piaggo kåper + lite baotian kåper borta
str8a styret + baren , pegs o en stage 6 rem sålda till våran egna berggren !
tja har du elsystem till aerox?
aeroxgaffeln såld till retad racing!
du råkar inte ha bakbroms system till aerox va? behöver inte oket, bara slang och handtag... eller nått av det iaf! men helst både och!
Något trim till Piaggio motorn :)?
Hjälmbalja aerox?